vrijdag 12 oktober 2012

Baby blauw


Zo daar ben ik weer. Eindelijk zit er weer een beetje vooruitgang in en ga ik maandag ook weer werken. Ook wel weer fijn want dan heb ik ook weer een beetje aanspraak. Nu merk ik pas dat het dan best wel stil is, als je hele dagen alleen zit. Maar met het idee dat ik nu eindelijk mijn restjes bak eens leeg kan maken. Het is nog niet gelukt hoor, want er zit zoveel in. Maar wel met het resultaat dat er een stuk minder blauw in zit. Heb namelijk heel vele baby kaartjes gemaakt voor een jongen.
Dit papier is van papermania, en zoals je ziet heb ik er veel restjes op kunnen verwerken. Het bootje heb ik eens in Doorn gekocht bij Paper and pictures
En hier een soortgelijk kaartje. Met hetzelfde papier.

Dit is een kaartje met van alles en nog wat. Het onderste papier is van Forever Friends. Het blauwe ruitje is van Papermania en het kleine lichtblauwe stipje heb ik geen idee van. Het grijze baby heb ik eens gekocht bij een klein webshopje wat ik toen toevallig tegen kwam. Ik zag dat ik ze ook nog in het blauw en roze had, dus wie weet volgen er nog wel meer. Ik vond het wel leuk om het zo te combineren met grijs. Is weer eens een andere kleur.

Dit papier komt uit een blokje van Kaisercraft, de lullaby collection. Een heel leuk blokje met roze en blauw, speciaal als baby-collectie.
Voorlopig hoef ik geen babykaartjes meer te maken, maar ik heb ook nog een roze collectie gemaakt maar die bewaar ik voor de volgende keer.


Ook ben ik gisteren begonnen met leren haken. Nou dat duurt nog wel even voor jullie daar de eerste resultaten van zullen zien hoor. Ik vind het toch moeilijker dan ik dacht. Ben er wel al achter dat als ik mijn losse te strak maak, ik er niks meer mee kan beginnen.

Fijn weekend alvast,
liefs Sabine


7 opmerkingen:

  1. Wat een productie Sabine maar ze zijn werkelijk beeldig en ....jij bent van een hele berg blauwe papierrestjes af, super!

    Fijn weekend, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je weer mooie kaarten gemaakt Sabine, ik vind die met het grijs erin heel erg mooi.
    Gelukkig dat je weer beter bent.
    Fijn weekend.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke baby kaarten voor een jongen,leuk zijn ze en toch heel verschillend ,er kunnen weer jongetjes komen jij hebt je kaartjes er weer klaar voor ,fijn om te lezen dat het weer goed met je gaat,fijn weekend
    liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo, jij bent klaar voor een ware babyboom. Handig om op deze manier je restjes op te maken! En blauw met grijs is idd een hele mooie combi.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je weer superleuke kaarten gemaakt. Fijn dat het weer beter met je gaat en voor wat betreft het haken, ik vind het superknap dat je het gaat proberen. Ik ben linkshandig en ik kan het gewoon echt niet. Veel succes en een fijn weekend, groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die restjes heb je goed gebruikt, zeg! Ik vind het een superleuke serie geworden, mooi strak ook. Dank je wel ook voor je leuke reactie op mijn blog. Je maakt dingen die me aanspreken, ik word volger. Fijn weekend en succes maandag.

    BeantwoordenVerwijderen