maandag 15 oktober 2012

Nog eentje dan.

Ok nog 1 baby kaartje dan voor jullie allemaal gillend weglopen van de overdaad aan blauw en roze.
Deze kaart heb ik gemaakt voor de Dutchcardlovers.
De uitdaging was knalroze op je kaart omdat oktober Pink Ribbon maand is. Dus bedacht ik, dat ik best nog 1 babykaartje kon gebruiken.

Een beetje ander kaartje als jullie van mij gewend zijn, het lag ook een tikkeltje buiten mij comfort-zone.
Maar uiteindelijk vind ik hem erg mooi geworden. Ik hoop jullie ook.
Liefs Sabine

10 opmerkingen:

  1. Hahaha, nou het kan mij niet rose of blauw genoeg zijn hoor! Ook dit is weer een super schattig kaartje geworden. En als je dan ook nog eens over je eigen "grens" heen gaat, dan is dat natuurlijk helemaal top!
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart! Leuke die strakke indeling i.c.m. het lieve plaatje. Bedankt voor je deelname aan DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk dat felle roze in combinatie met het lieve nostalgische plaatje! bedankt voor het meedoen met de dcl!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb een hekel aan de maand oktober,de dokter in de Dr daniël de hoed heeft gezegd dat er geen cent binnen komt van Pink ribbon ,ik word er heel verdrietig van en zal blij zijn als oktober weer voorbij is,je word weer eens met je neus op de feiten gedrukt,en dat hoeft geen maand te duren,maar dat is mijn lot.Vind je ook niet Sabine?
    maar nu je kaart hij is wel héél gaaf zo.Het plaatje maakt je kaart helemaal af.
    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk kaartje! Helemaal geslaagd, ondanks dat 'ie buiten je comfort-zone is. En babykaartjes vervelen nooit. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Sabine,
    Ik vind hem prachtig geworden. Ik hou van die mooie plaatjes, dus deze is helemaal mijn ding hoor. En dat roze dat hoort gewoon bij een geboortekaartje voor een meisje... Prachtig.
    Ik wens je een heel mooie dag,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hey Sabine, oh, wat een mooie roze kaarten, het doet me eraan denken dat ik ook nog aan de slag moet voor een mooie babykaart want achter veertien dagen wordt ik tante van een klein meisje, spannend hè ;)
    Jij ook een heel fijne dag, liefs, Sonja (die vecht met de takken van de kerstboom ;))

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Sabine,
    Schattig is dit babykaartje,lief met de rose vlakjes en je andere kaartje s zijn ook erg leuk..ik ga je volgen hoor..

    groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lief hoor mooie combinatie zo met dat plaatje. Leuk dat je meedoet bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen