zondag 2 maart 2014

Een kleinkind

Goedemorgen op deze nu al mooie zondag. Hier komt de zon net op en dat met een strakblauwe lucht.
Vandaag weer 3 kaartjes uit 1 knipvel. Namelijk van Yvonne Creations voor de geboorte van een kleinkind.
Daar zijn niet veel plaatjes van, dus ik vond ze wel erg leuk. Ik vond het wel lastige kleuren.


Het zijn lichte pastelkleuren zonder een geslacht echt aan te duiden. Dus ik wilde het ook wat neutraal houden.
De tekst is van Marianne, dit is een rub-on van een heel oud setje, waar ik nog delen van had liggen. Waaronder dus kleinkind, want die had ik nog nooit gebruikt.


Hierbij dezelfde kleuren gebruikt. Deze vond ik nog moeilijker, want opa heeft wel wat donkere kleuren aan.


En de laatste is wat zoeter gekleurd. Want het kindje die ik hier heb omgedoopt tot jongetje heeft een streepjespakje aan met dezelfde kleuren als het achtergrond papier. Ja en dan is het een kwestie van combineren.

Ik vond het leuke kaartjes om te maken, maar de kleuren vond ik wel lastig.
Maar net als met mijn kikkertje van de week, vinden jullie ze vast ook erg leuk.
Fijne zondag, liefs Sabine


7 opmerkingen:

  1. Hoi Sabine,
    Nou en of vind ik ze heel erg leuk, deze lieve kaartjes. Het is ook wel een heel leuk idee om ook de opa's en oma's te feliciteren met de komst van een kleinkind. Prachtige kleuren heb je uitgezocht, heel mooi gemaakt.
    Hier geniet ik ook van de pas opgekomen zon en het heerlijke licht in huis...
    Fijne zondag Sabine,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Grappige plaatjes, zijn leuke kaartjes geworden ☺

    Een fijne zondag nog met heel
    veel leuke dingen en knutselen.

    Veel liefsss van Erica ☼
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke en lieve kaartjes, Sabine! Ben ook oma, maar ben toch wel een beetje blij dat ik er zo niet uit ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie lieve kaartjes met prachtige zachte pastel kleurtjes.
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg leuk Sabine,
    Leuk knipvel en je hebt er lieve kaartjes mee gemaakt, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Sabine
    Wat een dotjes van kaarten,dit is wel een héél leuk knipvel van Yvonne, prachtig gemaakt hoor.
    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen