zondag 30 maart 2014

Vrolijke robotjes

Goedemiddag, na een schitterende dag gisteren vol zonneschijn is het hier vandaag eigenlijk gewoon bewolkt. Helaas dus geen balkon sessie vandaag.
Maar ik heb wel drie schattige kaarten gemaakt.
Ik vond de robotjes erg leuk en ook goed voor een kinderkaart, die vind ik toch vaak wat lastiger.


Allereerst een kaartje met een vrolijke vlaggenlijn. De robot is ook ja wat voor kleur is het; turquoise-blauw. Het zelfde kleurtje er dus bij gezocht samen met wat grijs. Het gekleurde middenstuk paste er ook super bij. Nog wat plaksteentjes en toen was het kaartje klaar.


Deze stond al met een vrolijke taart in zijn handen en ook hier weer gecombineerd met grijs en blauwe tinten. Ook zit er wat oranje bij, en ook de plaksteentjes.


Als laatste 1 met robotjes op het achtergrond papier. Hartstikke leuk natuurlijk. Ik vind het leuke kaartjes geworden. Ik hoop jullie ook.
Liefs Sabine


7 opmerkingen:

  1. Hoi Sabine,
    Hier is het nog steeds stralend weer, jammer dat heb bij jullie niet zo is..Wat heb je 3 leuke kinderkaarten gemaakt, grappige plaatjes, ik vind het streepjespapier van de 1ste kaar super..fijne zondag..
    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hier in Zwolle is het ook helemaal bewolkt geworden helaas.
    Wat een leuke kinderkaarten heb je gemaakt, daar gaan vast een paar kidneren heel blij van worden!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke plaatjes, dit zijn mooie kaartjes ☺
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die robotjes zijn echt super leuk en jouw papierkeuze en details maken er weer enige kaarten van Sabine!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Sabine,
    Ze zijn weer heel erg mooi geworden, ik vind de kleuren zo gezellig...!
    Ik wens je een heerlijke nieuwe week,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Sabine
    Bij ons kon je ook niet buiten zitten hoor, veel te koud met die bewolking, je hebt je tijd goed besteed aan deze 3 prachtige kaarten, zo leuk met deze plaatjes.
    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke jongenskaarten Sabine, en het papier straalt heel veel vrolijkheid uit.
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen