woensdag 5 maart 2014

Have a nice day

Goedemorgen, vandaag weer wat nieuwe kaartjes van mijn hand. Wat is het lekker weer he buiten. Het lijkt, nou beter gezegd, het is gewoon al lente.
Lekker op een beschut plekje in de zon.
Maar over naar de kaartjes.


Vandaag weer wat verschillende kaartjes. Dit schattige vogeltje is van Yvonne. Het was even zoeken naar de juiste kleuren combinaties maar ik geloof dat het zo best aardig is gelukt. Ook mijn oude bloemen stansjes weer eens opgezocht en zelf weer eens een bloemetje gemaakt.


Uit hetzelfde knipvel kwam dit lieve aardbeien meisje. Die kleuren waren een stuk makkelijker te vinden. Een sketch van Pinterest gehaald en ook hier het bloemetje.


Als laatste nog een beterschapskaartje. Was ook hier even zoeken, want ik kwam erachter dat ik bijna geen paars papier had en een heel roze kaartje vond ik ook weer niet zo leuk.
Ik ga zo nog wat kerstkaartjes maken en natuurlijk genieten van het mooie weer. Fijne dag. Liefs Sabine

7 opmerkingen:

  1. Het lente zonnetje schijnt volop ...
    jouw prachtige kaartjes maken me vrolijk ...
    Jij ook nog een fijne dag,
    lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jouw kaarten zijn weer net zo gezellig als het lenteweertje buiten, genieten Sabine!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Sabine,
    Wat zijn ze weer mooi, knap om een heel knipvel te verwerken, mooie kleurencombi's heb je gemaakt, de bloemen zijn leuk, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schattige kaartjes, vooral de eerste vind ik erg leuk. Je kleurtjes passen altijd perfect bij elkaar zo ook dit keer!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige vrolijke kaarten heb je weer uit je hoed getoverd Sabine. Het zijn toppers.
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Sabine,
    Wat zijn ze weer mooi! Ik vind deze kleurencombinaties heel erg goed, zo lief staan ze bij elkaar. Ik heb gisteren heerlijk in de tuin gewerkt! Met zulk prachtig weer is dat echt genieten!
    Ik wens je een heel fijne dag, het mooie weer houdt aan....!
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  7. dat is weer een mooie leuke en vrolijke serie kaartjes ☺

    Een hele fijne avond nog.
    Veel liefsss van Erica ☼
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen