woensdag 16 april 2014

Van alle restjes...

Goedemorgen, vandaag weer verschillende kaartjes om te laten zien.
Het zijn dit keer ook echt compleet verschillende kaarten. 2 had ik er gemaakt naar aanleiding van een uitdaging op een forum en 1 is gemaakt om de restjes op te maken.


Dit kaartje is gemaakt naar aanleiding van een sketch. Het papier had ik vaker gebruikt maar de plaatjes eigenlijk helemaal niet. Maar het is toch wel een schattig kaartje geworden.


Dit is een kaartje wat ik maakte naar aanleiding van een kaartje van Pinterest. Ook moesten er pijlen op het papier staan. Ik vind het wel een leuke kaart geworden, ondanks dat het helemaal buiten mijn comfort zone ligt. Ik vind hem behoorlijk CAS voor mijn doen.


Het laatste kaartje is gemaakt naar aanleiding van het kikkerplaatje. Dit ligt zeker al 3 jaar in een bakje met rommeltjes. Iedere keer wel denken; oh dat is een leuk plaatje, maar er vervolgens niks mee doen. Nu heb ik er een kaartje mee gemaakt. Het tekstje is van Dutch Dubadoo.
Ik wens jullie een fijne dag, hier weer een dagje rennen en vliegen. Liefs Sabine


7 opmerkingen:

  1. wat een prachtige kaartjes stuk voor stuk leuk gedaan.
    Fijne dag, liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Restjes of geen ... ze zijn weer heel sfeervol ...
    Fijne Paasdagen ... Lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Sabine,
    ze zijn prachtig, ik ben helemaal weg van de 2de..wat een aparte kleurtjes bij elkaar,
    mooi gedaan..Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaartjes maar de 'winnaar' is wat mij betreft de middelste, erg mooi!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele gave kaartjes zijn dit weer, de 2e is de tofste ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) week ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige restkaartjes Sabine, de bovenste en de middelste hebben een andere stijl dan ik van je gewend ben. Maar..... ze zijn geweldig mooi, vooral de bovenste vind ik zo mooi en zacht. Ook het hondje vind ik zooooo lief.
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Sabine,
    Heerlijk als je op zo'n mooie manier je restjes kunt gebruiken... ze zijn weer prachtig.
    Ik wens je een heel fijne avond,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen