zondag 26 maart 2017

Baby Girl

Goedemorgen, vandaag 2 babykaartjes voor een meisje. Ik kon het niet laten. Ik vind de plaatjes van Eline ook zo schattig. Het zijn twee totaal verschillende kaarten geworden, maar dat vind ik alleen maar leuk want zo blijft er iets te kiezen.


Allereerst een kaartje met wat grijze tinten. Het papier is van MD, van de vorige babylijn. Ik heb uit de voorraad de kruikzak en bloemetjes gehaald. Die zijn al heel oud. Ik denk dat het zo ongeveer het eerste was wat ik ooit heb gekocht.


Het tweede kaartje is wat feller qua kleur. Dit komt niet alleen door het geel maar ook het roze is wat feller. Hier een touwtje gebruikt om een speentje aan te hangen en het hobbelpaard had ik al vrij lang en paste er hier geweldig bij. Wat plakpareltjes om het af te maken.

Ik vind ze echt geweldig en zal er in de toekomst zeker nog wel wat meer maken.

Het handbiken afgelopen dagen was op zijn minst bijzonder te noemen. Op vrijdagochtend vertrok ik met hevige tegenwind. Het was verder wel mooi weer maar de tegenwind maakte het behoorlijk koud. Na 60 kilometer brak mijn linkerversnellingskabel. Daar is nog wel mee te fietsen, want dan kan ik nog 7 versnellingen gebruiken. Helaas brak na 76 kilometer nummer 2 ook en dan word het wel heel lastig. Ik had alleen nog een zware versnelling en moest nog 10 kilometer. Dat is wel gelukt en gelukkid heeft Huizen een hele lieve fietsenmaker die er niet 1 maar gewoon 2 nieuwe kabels in zette. Ik heb in de avond bij vrienden gegeten en na een rondje richting mijn hotel waar we nog iets gedronken hebben. Toen stond na dag 1 de teller op 101 kilometer.

Zaterdagochtend lekker ontbeten en nog een ijsje gaan halen bij de beste ijssalon van 2016. Daarna ben ik terug gaan rijden naar Utrecht. Dat was ongeveer 35 kilometer. Helaas reed ik een stukje verkeerd, nu kan dat altijd gebeuren. Maar vervolgens kreeg ik binnen 20 kilometer 2 lekke banden. Lieve mensen hebben mijn band geplakt en zo ben ik thuis gekomen. Met 143 kilometer op de teller na 2 dagen. Het zonnetje scheen en het was lekker weer. Maar de handbike  moet wel hoognodig even gecontroleerd worden. Daarna word er gewoon weer gefietst.

Liefs Sabine


9 opmerkingen:

  1. Lieve kaarten heb je gemaakt.
    De baby'tjes van Eline zijn echt schattig.
    Wat een avontuur met je handbike, die is echt aan een beurt toe.
    groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattige kaartjes... echt super lief.
    Maar wat een avontuur heb je beleefd zeg, ongewild natuurlijk want daar zit je niet op de wachten. Gelukkig zijn er dan toch nog genoeg lieve mensen die je een handje, of kabeltje, willen helpen. En je banden ook nog geplakt. En wat een afstand heb je afgelegd. Knap hoor.
    Fijne zondag,
    liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Eat een lieve babykaartjes. Die papierlijn blijft ook zo mooi.
    Wat een pech heb je gehad zeg. Gelukkig dat je zo snel werd geholpen. Je hebt er aardig wat km opzitten!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie en lieve babykaartjes, Sabine.Leuk dat leuke hobbelpaardje erbij.Wat een avontuur met je handbike.Zoveel pech en dan toch doorzetten.Knap hoor.Fijne zondag.

    Groetjes, Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Sabine,
    wat heb je 2 schattige babykaartjes gemaakt, leuke plaatjes heb je gebruikt van Eline..en wat een avontuur met je handbike, gelukkig zijn er nog steeds mensen die je willen helpen,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jeetje Sabine dat waren tochtjes met hindernissen maar petje af, je hebt je niet uit het veld laten slaan :)
    Je twee babykaarten zijn echte snoepjes om te zien. Zo lief...mooi.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mega schattig gemaakt en kei mooi ...
    Fijne start van de week ... liefs Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jaaaa.... superlief en mooi, deze twee schattige kaartjes! En jeetje, wat een pech met je handbike, maar fijn dat je goed geholpen werd. Inderdaad maar laten nakijken, dit wil je niet te vaak.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Allereerst je 2 babykaartjes zijn prachtig maar ook je 3D kaartjes zijn mooi! Wat een verhaal over je fietsavontuur. Meer pech kun je ook niet krijgen. Wat een geluk dat je allemaal lieve mensen tegenkwam.
    Op naar je volgende fietstocht!
    Lieve groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen