donderdag 30 maart 2017

Birthday wishes

Goedemorgen, nadat ik afgelopen zondag al vertelde over mijn handbike, kreeg ik op maandag te horen dat hij pas 11 april gemaakt kan worden. Helaas is het bedrijf momenteel aan het verhuizen daarom kon het niet eerder.
En je verwacht dat mijn pech dan wel over is.....
Maar helaas, ondertussen ook een klapband met mijn scootmobiel gehad en dat maakt het wat lastiger om mij voort te bewegen. Ik hoop dat de buurman vanmiddag de nieuw bestelde band eronder kan zetten dan kan ik mij weer wat meer rondbewegen.

Maar goed, kaartjes. Ik heb twee kaartjes gemaakt met het zelfde principe maar dan een jongens en meidenversie.


Uit mijn bakje met restjes twee stukken opgezocht die bij  elkaar hoorden maar wel anders waren. De vlindertjes zijn wel erg lekker vrolijk zo bij elkaar. Hij is ondertussen ook al verkocht.


En hetzelfde principe heb ik gebruikt voor een jongens/mannen-versie. Wat hardere kleuren gebruikt en in plaatst van vlinders dit keer sterren gebruikt. Ook de tekst stempel op een iets andere plaats gebruikt.

Aangezien ik nu toch niet weg kan met de handbike, zal ik komend weekend vast nog wat kaarten gaan maken. Misschien een mooi stapeltje alvast voor de kerst ofzo.
En wie weet kan deze sketch ook prima voor de kerst.
Fijne dag, Liefs Sabine

10 opmerkingen:

  1. Vrolijke kleurtjes!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat jammer dat je op dit moment wat minder mobiel bent, hopelijkt raakt het snel opgelost :)
    Dat van die stapeltjes ken ik, al zijn het hier borduurtjes die zich opstapelen ;)
    Fijne donderdag x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een pech Sabine....ik hoop dat het snel verholpen kan worden zodat je weer naar buiten kunt!
    Je twee kaartjes zijn heel erg leuk!
    Groetjes en succes,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele mooie kaarten,Sabine in deze leuke en vrolijke kleurtjes.Jeetje wat een pech steeds.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat vervelend dat je nu ook pech had met je scoot mobiel, ik hoop dat de buurman je heeft kunnen helpen,
    Je hebt 2 leuke en mooie kaartjes gemaakt,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. 2 prachtige kaartje Sabine wat een fleurige kleurtjes designpapier heb je gebruikt
    maar wat een pech kan je hebben ...heel vervelend voor je, hopelijk is de band van je scootmobiel morgen gemaakt ..en kan je alsnog ff van het mooie weer genieten...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaarten heb je gemaakt.
    Zo'n vrolijke kleuren
    Hopelijk is je scoot snel weer gemaakt, anders moet je wel heel veel kaartjes maken
    Groetjes van Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik hoop dat je mobiliteit weer snel op orde is !!!!!
    Je kaartjes zijn in ieder geval lekker vrolijk !

    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Twee superleuke kaartjes Sabine en wooww een
    goede buur is beter dan een verre vriend :-)
    Ga je volgen hoor !! Fijn weekend ....
    Groetjes van Epie .

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een leuke kaartjes Sabine. Vooral die met de vlindertjes, een echt lente kaartje.

    BeantwoordenVerwijderen