vrijdag 24 maart 2017

Snel beter worden

Goedemorgen, vandaag weer twee kaarten met een 3D-plaatje. Ik krijg best wat vragen vanuit vrienden die kaarten willen hebben dus ik blijf er gewoon maken.


Ik probeer ook nog steeds mijn enorme stapel papier kleiner te maken. Ik probeer dus elke kaar papier te gebruiken dat ik niet zo snel pak. Daar hoort dit papier ook bij. Desondanks is het een hele leuke kaart geworden. En dan past het papier er super bij.
Het stukje kant komt bij de action vandaan.


Het tweede kaartje heeft een leuk vogeltje. Het papier is van een blokje van studio light en past er erg goed bij zo. Het kaartje had niet meer nodig en heeft weer eens een iets andere tekst. Hij kan dus voor meerdere situaties gebruikt worden.

Ik ben aan het handbiken als dit online komt. De bedoeling is dat ik van Rotterdam naar Huizen handbike. Dat is ongeveer 95 kilometer. Ik ben vanmorgen vroeg vertrokken. Ik kom dus pas morgen bij jullie langs.
Fijne dag, liefs Sabine

8 opmerkingen:

  1. Prachtig ... kaartjes in lente stemming ...
    Daar je knap je helemaal van op ...
    Fijn weekend ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie lieve kaartjes!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaarten, Sabine met mooie plaatjes.Succes met het handbiken en een fijn weekend.

    Groetjes, Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaarten heb je gemaakt Sabine.
    Mooi met de papiertjes die je niet zo snel pakt, zo hebben we vast allemaal een verzameling.
    groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Sabine,
    hele mooie kaarten heb je gemaakt, het papier van het je 1ste kaart is van First Edition, ik gebruik dat ook graag,
    je hebt mooie plaatjes gebruikt,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het zijn twee hele leuke geworden !!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Sabina, wat ene mooie kaartjes heb je gemaakt. En zo ver handbiken! Dat is een hele prestatie! Sportief hoor! Je hebt er geweldig mooi weer bij!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Twee mooie lente achtige kaartjes, Sabine! Jeetje, 95 km!! Petje af!

    BeantwoordenVerwijderen