dinsdag 28 maart 2017

En toen was er taart

Goedemorgen, vandaag een verjaardagskaartje. Ik heb deze vrolijke taart een tijd geleden ergens uitgehaald en dat lag nog steeds op een stapeltje om eens te verwerken.
Maar goed, dan moet je het ook wel doen. Dus om de niet overal stapeltjes te hebben liggen, al is het vast herkenbaar, ben ik ermee aan de slag gegaan.


Ik vond hem zo lekker vrolijk dat ik ook vrolijk papier wilde gebruiken. Nou dat is wel gelukt dacht ik zo. De ballonnen en het taartje onderin heb ik verhoogd opgeplakt en ook het Hartelijk gefeliciteerd is daardoor lekker duidelijk. Ik vind hem erg vrolijk en zou er blij van worden als deze naar mij toe gestuurd zou worden.

Fijne dag, liefs Sabine

9 opmerkingen:

  1. Een vrolijke kaart ... Een stralend zonnetje ...
    Ik kan mijn dag goed gezind starten ...
    Fijne dinsdag Sabine ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is zeker een vrolijke kaart! Leuk gedaan.

    Lieve groet, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie en vrolijke kaart, de kleurtjes zijn ook mooi bij elkaar,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zeker vrolijk! En bij een verjaardag hoort taart, lekker!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk zo'n lekker vrolijke verjaardagskaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een prachtige kaart Sabine, de kleuren van de kaart zien er ook als lekker snoepgoed uit. en dan die taart....ik krijg er trek van.
    Heel mooi gedaan!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh deze is echt heel feestelijk. Wat een vrolijke kaart zeg. Een beauty.
    Fijne rest van de dag,
    liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie en vrolijke kaart, Sabine.Lekker feestelijk met de taart en de ballonnen.

    Groetjes, Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heerlijke vrolijke kaart, mooi die verhoogde ballonnen en taart. Schattige babykaartjes heb je gemaakt. De roze kaartjes zijn ook mooi.
    Ik ben zo trots op je, met al die kleine tegenslagen toch zo'n eind gefietst. Fijn dat je altijd weer lieve mensen tegen komt die een handje helpen.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen