maandag 9 oktober 2017

Beterschap

Goedemorgen, eindelijk weer eens wat gewone kaarten. Ze zijn 'even' snel gemaakt. Ik had dit papier nog liggen en vond het erg vrolijk. En aangezien ik toch echt wat beterschapskaarten nodig heb.



Ik heb het leuke kikkertje gebruikt van Marianne Design. Erg schattig zo. De tekst is van Joy. Ik heb de tekst geembossed. Wat plakparels om het geheel af te maken.


Het andere kaartje heb ik gemaakt met een kikkertje van Eline. De sketch is hetzelfde, ik heb alleen ander papier gebruikt. 

Zo heb ik weer 2 beterschapskaarten in mijn bakken.

Ik ga zo naar de stad met een vriendin. Ze komt uit Amersfoort en heeft nog nooit gewinkeld in Rotterdam of de markthal gezien. Kortom, daar ligt een mooie taak voor mij.
Ik wens jullie een fijne dag, liefs Sabine

15 opmerkingen:

  1. Vrolijke opkikkers Sabine!
    Veel plezier met je vriendin, die kijkt haar ogen vast uit vandaag!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een vrolijke kaartjes Sabine.

    Gezellige dag, liefs Annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vrolijke kleuren waar je zo beter van wordt ...
    Fijne start van de week ... liefs Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke beterschapskaarten!
    Veel plezier, de Markthal heb ik eerder dit jaar voor het eerst bewonderd evenals de Kubuswoningen en de Erasmusbrug. Zeer de moeite waard!

    Groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt heerlijk weer om te shoppen.. en je kikkerkaartjes zijn weer heel erg leuk,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke opkikkerkaarten Sabine. Met dat winkelen is het vast wel goed gekomen...
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke en vrolijke kaarten Sabine. Gezellig shoppen..;p
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke kaarten !!!!
    Die kikkers doen het altijd weer goed !!!
    Hoop dat je een fijne dag hebt gehad !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hele leuke, vrolijke beterschapskaartjes. De kikkers blijven hier leuk voor. Ik ben een paar weken geleden voor het eerst in Rotterdam en de Markthal geweest, vond het erg leuk.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel erg leuke beterschapskaartjes! De kikkers blijven toch wel heel leuk!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke beterschapskaartjes.

    Groetjs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ze zijn zeker vrolijk Sabine....daar knapt een mens van op.....leuk gedaan!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie en vrolijke kaarten,Sabine.Leuke kikkertjes.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen