zondag 22 oktober 2017

Kerst 2017 #35

Goedemorgen, zoals beloofd vandaag nog wat sneeuwpoppen van Eline in de hoofdrol.
Beide met dezelfde sketch maar met heel ander papier.


Eerst een mooie blauw-rode variant. Ik vind het zelf zulke leuke kleuren dat ik het niet kan laten om elke keer naar dit soort papiertjes te grijpen.
Dit papier is van Echo Park. Dit keer de tekst met wit geembossed en daardoor steekt het lekker af met het blauw.


Met nog wat restjes papier uit een ander blokje van EP heb ik dit kaartje nog gemaakt. Wat meer traditionele kleuren. Maar ook weer erg leuk vind ik.

Gisteren ben ik met een vriendin naar Spijkenisse geweest. We hebben uitgebreid geshopt bij Doe@Ding.


Een behoorlijke buit. Dus ik ga daar vandaag maar eens mee aan de slag. Ik heb gisteren meteen mijn bureau en alles opgeruimd dus ik heb weer ruimte om rommel te maken.

En zo zijn er weer wat kaarten al klaar voor de verkoop en om te versturen.
Liefs Sabine

11 opmerkingen:

  1. Leuke kaarten heb je gemaakt.
    De sneeuwpop is en blijft leuk.
    Veel plezier met je nieuwe aankopen.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die blauw rode is mooi!
    En je kocht weer veel mooi papier, dus er gaat nog komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaartjes Sabine! Maar je buit ook. Je kunt weer een poosje vooruit.
    Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaartjes met de sneeuwpop! en je aankopen zien er ook gaaf uit. Veel plezier ermee, maar dat moet vast wel lukken. Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen

  5. Dat zijn mooie kaartjes !
    Leuk zo met die witte tekst erop.
    Veel plezier met je nieuwe spulletjes.
    Een fijne en gezellige (knutsel) zondag
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel-samenwonen/trouwen}

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ze zijn weer leuk , die sneeuwpoppen !
    Geniet van je nieuwe spullen !

    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaartjes Sabine, leuk met de sneeuwpop, lekker geshopt.. De blokjes en stansvellen van SL heb ik ook.
    groetjes
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaarten heb je gemaakt, leuke spullen heb je gekocht, veel plezier ermee.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Sneeuwpoppetjes doen het altijd goed denk ik. Wat zijn ze weer leuk Sabine, heel erg mooi gemaakt.
    Fijne avond,
    liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  10. 2 schitterende kerstkaartjes Sabine...die sneeuwpoppen zijn ook zooooo schattig
    en heerlijk is dat hè om in zo een mooie winkel te gaan shoppen...er zijn veel leuke spulletjes in je mandje gevallen ;-))

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Twee leuke kerstkaartjes Sabine!
    Wat heb je mooie spulletjes gekocht.....en zo veel!
    Daar zien we vast leuke creaties van op je blog verschijnen....succes!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen