dinsdag 17 oktober 2017

Vrolijke vogeltjes

Goedemorgen, hebben jullie ook zo genoten van het mooie weer van de afgelopen dagen? Ik wel hoor, lekker zonder jas naar buiten en zondag heb ik zelfs nog gehandbiked in een korte broek.
Ondertussen probeer ik nog steeds wat kaarten te maken, maar het mooie weer lonkte harder dan de hobbytafel.

Gelukkig heb ik nog wat kaarten die jullie nog niet gezien hebben. Ik had een knipvel opgeknipt en daar heb ik nu kaartjes mee gemaakt. Dit keer geen kerstkaarten maar beterschaps- en felicitatiekaarten.


Ik vond deze vogeltjes goed geschikt voor verschillende gelegenheden. Het papier komt bij de wibra vandaan en past zo goed bij deze kaarten. Ik heb het gecombineerd met bruin papier voor de mal erachter. De tekst heb ik geembossed met copper-kleur. En dat kleine glimmertje wat daarin zit maakte het helemaal af. Helaas niet te zien op de foto.


En omdat ik zo min mogelijk restjes wilde hebben ben ik nog even verder gegaan met dat papier. Iets andere combinatie en een mal uit China achter de vogels. Daar nog een stukje DP in gedaan want anders werd de achtergrond wel erg donker.


Meteen ook een beterschapskaartje gemaakt. Deze keer gemat op een mal van de action. Ook erg leuk met die kleine boogjes zo.

Lekker vrolijke kaarten dacht ik zo.  Ik ga vanmorgen thee drinken met mijn beste vriend en ik hoop te slagen voor een paar winterschoenen. Ik wens jullie een fijne dag, liefs Sabine

14 opmerkingen:

  1. Hoi Sabine.

    Gelijk heb je dat je naar buiten gaat, heerlijk dit weer.
    Hier riep de tuin weer heel hard, dus ook lekker buiten geweest,
    Je kaartjes zijn plaatjes, dacht dat het papier en plaatje bij elkaar hoorden ...totdat ik verder las. nou geweldig gecombineerd...heel leuk papier zeg!!

    Succes met de jacht op winterschoenen...vreselijk vind ik het als je iets MOET hebben....SUCCES!!

    fijne dag liefs Annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het papier past perfect bij de plaatjes. Tof uit gekozen.
    De derde vind ik de leukste, die is net iets frisser van tint, maar ook de andere twee maakte je leuk!
    Geniet van je dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk dat mooie weer, ik geniet er ook van hoor!
    Je kaarten hebben prachtige kleuren, ik vind ze erg mooi

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Met dit lekker weertje hoor je de vogeltjes weer fluiten ...
    Een toffe reeks waar je spontaan blij van wordt ...
    Fijne dinsdag ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Groot gelijk om van het mooie weer te genieten sabine, jee kan de hele winter nog binnen zitten toch.
    Ik vind je kaarten weer stuk voor stuk prachtig en de kleuren zijn zo mooi, de plaatjes zijn ook zo lief erbij.
    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi trio aan kaartjes! Lekker genieten van het mooie weer. Het is snel genoeg weer weer om te knutselen.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schattige plaatjes en je kaartjes zijn weer superleuk!
    Bij ons was het vandaag somber en koud,
    groetjes
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi deze 3 kaartjes Sabine...heel mooi papier heb je gebruikt en super leuke toepasselijke plaatjes erop
    het papier dat je gebruikt heb ligt hier ook nog op tafel...Heb er deze week een herfstkaartje mee gemaakt...
    en gelijk heb je hoor om met zulk heerlijk weer lekker naar buiten te gaan...alhoewel het vandaag een stuk minder was...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Drie prachtige kaarten, Sabine.
    Groot gelijk, geniet lekker van het mooie weer, we kunnen nog lang genoeg binnen zitten.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke kaarten heb je gemaakt
    Het past allemaal zo mooi bij elkaar ....
    Groetjes van Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hele mooie kaarten, leuke plaatjes en mooi dp heb je gebruikt. Zeker de beterschapskaart vind ik erg mooi. Heerlijk dat je zo hebt genoten van het weer. Ik hoop dat je geslaagd bent voor winterschoenen, ik heb een hekel aan schoenen kopen, haha.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een prachtige serie vogelkaartjes in mooie vrolijke kleurtjes Sabine!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een hele mooie, vrolijke serie kaarten Sabine! Prachtig! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel mooie kaartjes Sabine, de kleuren en het papier passen perfect bij de plaatjes. EN ja, korte broek, kon best. En ben je geslaagd voor schoenen??
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen