donderdag 19 oktober 2017

Kerst 2017 #34

Goedemorgen, de kerstkaarten zijn nog steeds in de meerderheid. En ik heb nog wat rendieren in de aanbieding. De sneeuwpoppen zijn de volgende keer aan de beurt.


Deze kaart gemaakt met papier van de Wibra. Er zit een klein glimmertje in het papier en ik vond dat je dan ook wel van dat glimkarton kon gebruiken om de mal mee uit te stanzen. Dat ging niet zo soepel als het klinkt want er bleven elke keer allemaal draadjes aan zitten. Maar goed, daar leren we dan weer van zullen we maar zeggen.
Ook de tekst is geembossed met glitter embossingpoeder.


En nog een kaartje in veel traditionelere kleuren. Een al wat ouder blokje wat ik nog had liggen wat niet eens meer een voorkant heeft dus ik weet ook niet waarvan het is. Maar Comet past hier supergoed bij vond ik.

Helaas niet geslaagd voor nieuwe schoenen. dus binnenkort maar weer eens op zoek. Verder wel spierpijn gevonden. Ik heb gisteren met de ah sportzegels gekajaked. Hier, gewoon bij ons op de plas. Heel erg leuk om te doen, wel heel zwaar. Deels komt dat door mijn houding maar ik ben ook in mijn rechterarm sterker dan in mijn linker dus even goed kijken wanneer je gelijke krachten geeft want anders kan je niet rechtdoor varen. Helaas prijstechnisch niet voor herhaling vatbaar. Nu zometeen maar mijn armen een beetje ontzien in de sportschool.

Fijne dag, liefs Sabine

9 opmerkingen:

  1. Mooie kaarten heb je gemaakt.
    Wat is het papier van het onderste kaartje mooi van kleur.
    Succes met de spierpijn ....
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk! Je tweede kaart springt er voor mij uit. Mooi papier en het rendier komt zo meer tot zijn recht!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke mal achter het rendier op de eerste kaart en ik vind ook de kleuren van de tweede kaart wat mooier.
    Sterkte met je spierpijn!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele mooie kerstkaarten,Sabine.De rendieren zijn enig.Hopelijk gaat de spierpijn snel weg.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Sabine,
    dat heb ik ook als ik iets uit glaskarton stans, komt gewoon door het materiaal..ze zijn alle 2 heel leuk geworden..Lekker sportief bezig geweest..en nu even afzien,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. 2 super mooie kerstkaartjes Sabine...leuk met dat rendiertje erop
    en knap hoor om zo te gaan kajakken, heel sportief van jou...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja, lastig hoor schoenen! En wat leuk dat je gekajakt hebt! Je bent heel sportief!
    De kaartjes van vandaag zijn heel leuk! Je hebt vast al een hele stapel.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Twee hele leuke kaartjes Sabine!
    Hopelijk valt het met de spierpijn mee!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je vergt wel veel van jezelf Sabine, dat moet je nu bekopen met spierpijn, pas god op jezelf hoor.
    Je kerstkaarten zijn weer 2 toppertjes, erg leuk gemaakt.
    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen