dinsdag 24 oktober 2017

Sterkte

Goedemorgen, vandaag een kaartje wat ik naar een scrap-vriendin heb gestuurd dit vreselijk nieuws te horen kreeg. De vooruitzichten zijn weliswaar goed maar het traject waar ze in gaat is natuurlijk nooit makkelijk.

Ik wilde niet een te donker kaartje sturen want aan hele zware teksten heeft ze ook niks. Wel wilde ik natuurlijk laten weten dat ik aan haar dacht. Het papier heb ik gekocht bij D@D maar er stond niet echt een merk op. Het deed mij erg denken aan jillabean soup. Helaas is de foto erg geel want ik heb hem in de avond genomen onder mijn bureau lampen.

Ik wens jullie een fijne dag, liefs Sabine

9 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje Sabine, jammer dat het naar een scrap vriendin moest die naar bericht heeft gekregen...

    liefs Annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze mooie kaart zal haar vast goed doen!
    Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart,Sabine met een hele mooie vlinder.Dit zal je scrap vriendin vast steunen en waarderen.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is een mooie kaart Sabine en voor je vriendin heel fijn om te ontvangen. Ik hoop voor haar dat de behandeling haar veel goed zal brengen.
    Fijne dag,
    liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaart Sabine,
    de kleuren hoeven ook niet somber te zijn, om iemand sterkte te wensen..
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart die ook hoop uitstraalt, dus je bent prima geslaagd denk ik in je opzet.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi kaartje om een vriendin hiermee een hart onder de riem te steken Sabine...Het doet zoveel goed om in deze moeilijk tijden zulke mooie kaartjes te krijgen...
    Ik heb het zelf ondervonden afgelopen zomer...

    Groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nee, dan wil je zeker geen sombere kaart sturen, maar juist een opbeurende en dat is deze zeker. Wel fijn dat ze goede vooruitzichten heeft!

    BeantwoordenVerwijderen