zondag 13 mei 2018

Kerst 2018 #20

Goedemorgen, vandaag weer 3 kerstkaarten. Het komt er nog steeds niet van om kaarten te maken maar ik heb nog steeds een behoorlijke voorraad. Op de dagen dat ik mij bedenk om iets te maken ben ik vaak te moe om nog iets te doen. Ik heb het ook erg druk met mijn vrijwilligerswerk, dat helpt natuurlijk ook niet.


Ik heb met wat plaatjes een aantal kaarten gemaakt. Deze zaten op een fotovel dat ik ooit eens op een beurs heb gekocht.


Ik vond dit zo'n mooi plaatje met de dauw op de roos. Het papier heeft ook rozen erop dus paste er super bij.


Het laatste kaartje is wat lichter maar heb ik aangevuld met wat hulstblaadjes.
Het zijn drie mooie kaarten waar straks vast wel vraag naar is. Liefs Sabine

6 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaarten Sabine,
    echt prachtige plaatjes en het is je weer gelukt om er mooi papier bij te vinden,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn prachtig, hele mooie combi van plaatjes en papier Sabine!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het zijn práchtige kaarten geworden Sabine. Heel mooi gecombineerd allemaal en precies genoeg gedecoreerd. Die vlíegen straks de deur uit denk ik. Rustig aandoen hoor. Misschien zit je lichaam nog een beetje in de herstelfase? Daar kan je ook wat langer vermoeid door blijven.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooie kaartjes zijn het. Inderdaad prachtige plaatjes heb je gebruikt.
    Jammer dat het er nog niet van gekomen is om kaartjes te maken. Jij hebt dan wel veel in voorraad, zeg! Leuk, dan kun je tenminste gewoon bloggen...
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I really likes your blog! You have shared the whole concept really well and very beautifully soulful read!Thanks for sharing.
    ดูหนังออนไลน์

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kerstkaartjes heb je weer, mooi gemaakt!

    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen