zaterdag 26 mei 2018

Kerst 2018 #22

Goedemorgen, vandaag weer 3 kerstkaarten. Ik probeer elke keer een heel knipvel op te knippen en er dan ook meteen 3 kaarten mee te maken. Zo kan ik 1x papier uitzoeken en ze meteen allemaal maken. Hierdoor lijken ze soms wel een beetje erg op elkaar.


Ik heb hier papier gebruikt van SL van vorig jaar en wat papier van Maja. Ik blijf blauwe kerstkaarten toch vaak wel erg lastig.


Hier het kaartje met dezelfde opbouw. Wel heb ik een andere stempel gebruikt en de strook papier is anders.


Dit laatste kaartje is allemaal gemaakt met maja papier. De tekst is gestempeld en de cirkel is verhoogd opgeplakt.

Het zijn weer drie kaartjes voor de voorraad, zo groeit hij gestaag. Fijne dag, liefs Sabine

8 opmerkingen:

  1. Mooie kaarten heb je gemaakt.
    Ik houd wel van blauwe kerstkaarten ...
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke serie kerstkaartjes weer Sabine......zo schiet het inderdaad lekker op!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Slim hoe je te werk gaat en ze zijn alle drie heel mooi in die blauwtinten Sabine enne...in een doos gekochte zitter er heel véél dezelfde dus op elkaar lijken is hélemaal niks mis mee!

    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi in deze neutrale tinten, ze hebben daardoor een chique uitstraling!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie en chique kaarten Sabine, ik vind het ook fijn om een knip/stansvel op te maken, is ook handig om papier bij te zoeken, ik hou wel van blauwe kerstkaarten,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele mooie kerstkaarten,Sabine.Mooie plaatjes en de kleuren zijn ook super.Fijne zondag.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jij bent wel slim zeg! Daar heb ik nou nog nooit aan gedacht, maar dat ga ik zeker in gedachten houden... DT scheelt veel zoekterm.
    Je kaartjes zijn weer mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. نتيجة تفوق المؤسسة وعلو منزلتها فانك ستجد ان اسم المؤسسة يصعد يوما في أعقاب يوم فعلى الرغم من وجود العديد من المؤسسات لنقل العفش إلا أن شركتنا مميزة وليس لها غريم الأمر الذي يزيد العبء على المؤسسة لتقديم افضل الوسائل والخدمات ولذلك طول الوقت يتزايد مقدار عملائنا دائما وبمجرد ان تتعامل معنا عزيزي الزبون ستتأكد انك اخترت الافضل.
    شركة نقل عفش و اثاث بالسعودية
    شركة نقل اثاث من الرياض الى قطر
    شرمة نقل عفش من الرياض الى قطر

    BeantwoordenVerwijderen