zaterdag 19 mei 2018

Kerst 2018 #21

Goedemorgen, vandaag 4 kerstkaarten met pyramide-plaatjes. Ik vond dit boekje ergens in mijn kast en ik heb maar meteen het hele boekje opgeknipt en gebruikt.
Blijkbaar had ik in het verleden er ook al wat plaatjes uitgehaald.


Ik ben begonnen met dit plaatje. Leuk Maria en Josef en het kinderke Jezus. Ik heb de kaart rustig gehouden met papier van Maja zodat het plaatje de volle aandacht heeft.


Het tweede plaatje heeft al een tekst erop staan en ik heb de laatste restjes gebruikt van wat papiertjes die ik nog had liggen. Ook een kerstroosje gestanst met een plakparel erin.


Het derde kaartje heeft een mooie mal die ik gebruikt heb op het rode papier. Ik had hem nog nooit gebruikt maar zo komt hij wel erg mooi uit. Best leuk om eens te doen.


Het laatste kaartje is gemaakt met maja papier wat ik uit de oude doos heb gevist. Ik heb hier zo'n brievenbus-bak staan met restjes papier erin. Daar zat deze ook nog in en dat paste super bij het plaatje.

Het zijn 4 heel verschillende kaarten geworden maar ze zijn wel erg leuk. Fijne dag, ik ben vanmorgen al vroeg vertrokken naar Schiedam omdat wij daar het wandelweekend organiseren. Wandelaars kunnen 24 uur wandelen om een hele belangrijke wandel-titel van Continental Centurion te behalen. Ze moeten dan 160 km in 24 uur lopen. Tegelijk hebben we ook kortere wandeltochten, kortom een vol en gezellig weekend.

Liefs Sabine

9 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige serie Sabine.
    Heel veel plezier dit weekend,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaartjes weer!
    Succes en plezier met het wandelevenement!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zien er weer heel goed uit! Veel plezier dit weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie serie Sabine, vooral de laatste is echt top!
    Fijn weekend, ik hoop dat het bij jullie warmer is.
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooie kaartjes heb je weer gemaakt Sabine, hoop dat je een leuk weekend hebt, met al de wandelaars!!

    liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaartjes Sabine.
    Heel dapper, dat mensen 160 km in 24 uur kunnen lopen. Je hebt vast veel plezier gehad!
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kerstkaartjes,Sabine.De plaatjes zijn weer superleuk.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie serie laat je weer zien. En wat boffen de wandelaars met het weer zeg. Je zult mr de hele dag regen hebben.....

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige serie kerstkaartjes, heel mooi gemaakt.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen