dinsdag 15 mei 2018

Sterkte

Goedemorgen, vandaag 3 condoleance kaarten. Marianne Design had laatst een heel mooi papierblok uitgegeven met papier voor condoleance kaarten.
Ik probeer zo min mogelijk papier te kopen maar dit blok kon ik niet laten liggen.


Ik heb de kaarten eenvoudig gehouden want ze hebben niet veel nodig. De plaatjes zijn van YC en de teksten zijn van Joy.


Het andere kaartje is precies tegenovergesteld en ik heb er een andere tekst onder geembossed.


Het laatste kaartje is met ander papier gemaakt, wel uit hetzelfde blok. Ik vond het er erg goed bij passen. Hier ook wat plaksteentjes gebruikt.

Ik hoop dat ze nog lang in mijn doos blijven zitten maar helaas weet ik dat niet van tevoren.
Fijne dag vandaag, ik ga weer eens kijken of ik nog wat kaarten kan maken. Liefs Sabine

8 opmerkingen:

  1. Wat een mooie serie Sabine.....hopelijk mag je ze nog lang bewaren!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaarten heb je gemaakt.
    Heel stijlvol
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Inderdaad erg mooi papier en je hebt er mooie kaarten mee gemaakt.
    Ik heb heel wat gemist door de zorgen om mijn moeder maar ik heb nu even teruggekeken naar alle mooie kaarten die je de afgelopen tijd hebt gemaakt!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Altijd handig ok ze op voorraad te hebben, mooie serie, ik hoop dat ze nog lang in je doos blijven,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie en stijlvolle kaarten, Sabine! Ik maak dit soort kaarten eigenlijk bijna ooit, heb er moeite mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi gemaakt in de zwart grijze tinten ...
    Ze kunnen een mens weer wat moed geven in moeilijke tijden ...
    Fijne avond ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind ze prachtig, evenals je kerstkaartjes.

    Lieve groet, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo gaat dat....ik koop ook zo min mogelijk papier, maar als ik dan en leuk blok zie....tja, dan ben ik verkocht!
    Je hebt prachtige kaarten gemaakt!
    Helaas is er iets mis met mijn blog, niemand kan er meer op komen! Als het morgen niet verholpen is ga ik Blogger inschakelen om me te helpen.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen