zaterdag 28 juli 2012

Action

Zo ben vandaag maar weer eens naar de Action geweest.Nu zit hij bij mij aan de overkant en kom ik er dus eigenlijk te vaak en neem ik altijd teveel mee.
Ik haal er altijd mijn dubbelzijdige tape en na 2 weken vakantie was die bijna op, dus een nieuwe voorraad was geen overbodige luxe.

Ook kwam ik een zak schelpen tegen, en aangezien er op de tafel nog steeds kieviets eieren stonden vond ik de schelpen wel een mooie vervanging.
Het is een beetje onscherpe foto maar ik kreeg hem niet duidelijker op de foto. Het vaasje is van de Albert Heijn. De voorraad pot heb ik ooit eens bij een voordeel winkel mee genomen. Het lucifer doosje heb ik versierd met muziek papier en wat bloemen. De steen is bestempeld met een stempel van Marianne Design en het waxinelichtje houder komt bij house of seasons vandaan.

Het zijn mooie grote schelpen en dat voor een action prijsje. Wil nu eigenlijk alleen nog een zeester erbij.

Ook kwam ik dit mooie flesje met ice tea tegen, bijna te mooi om op te drinken.
Kortom, ik kwam weer met van alles thuis.
Ook nam ik 2 boeken mee met hobby plaatjes en daar heb ik meteen maar een leuk mannenkaartje mee gemaakt.

Vond hem zelf wel heel erg geslaagd, vooral omdat het papier er zo goed bij paste. Fijn weekend nog.

Liefs Sabine











Geen opmerkingen:

Een reactie posten