maandag 23 juli 2012

vakantie

Oh wat is het toch fijn dat het zonnetje weer schijnt. Ik zit wel meteen weer een stuk minder aan de knutsel. Hebben jullie dat nou ook?


Toch heb ik nog 3 kaartjes gemaakt. Een beterschapskaartje voor een meisje.

Het is wel een erg roze kaartje geworden. Maar vind hem zelf wel geslaagd.

Ook heb ik 2 kaartjes gemaakt, een beetje naar het voorbeeld van nicole
Ik kan zelf niet zo goed kleuren dus toen ik bij jacobi van Wild Rose Studio deze printed panels zag, vond ik het een mooie oplossing.

Ik vind ze erg leuk geworden.


Ik hoop dat we de komende dagen van dit mooie weer houden, dan zit er misschien zelfs nog wel een dagje strand in. Geniet van het lekkere weer en tot snel

Liefs Sabine

1 opmerking:

  1. ooooeeeee!!! ik vind die draakjes zo super schattig, ik zou ze allemaal wel willen hebben ;-D
    xxx sjakyra

    BeantwoordenVerwijderen