donderdag 19 juli 2012

Laatste opkikkertjes?

Zo weer 2 opkikkertjes gemaakt en een schattig verjaardagskaartje van Forever Friends.

Ik heb zo'n enorme lading knipvellen dat ik daar maar eens aan het zoeken ben geweest. Zo vond ik ook dit pyramide vel voor een abraham. En toevallig heeft mijn collega van de week de mannen als vrouwen versie gekocht dus dat kwam goed uit

. Nu heb ik wel weer genoeg voorraad aan beterschapskaartjes en zal ik van de week weer eens kijken of ik nog een leuk trouwkaartje kan maken. Maar ja het is een beetje als baby kaartjes maken, sommige plaatjes of kaarten blijven leuk om te maken.


Heb namelijk laatst van Marianne Design het champagneglas-creatable gekocht en daar nog niks mee gedaan. Dus geniet van de onderstaande kaartjes en tot snel weer.
Liefs Sabine







Geen opmerkingen:

Een reactie posten