zaterdag 7 juli 2012

Midsummer sale bij Doeading

Afgelopen vrijdag was het midsummer sale bij Doeading. We werden ontvangen met een leuke cocktail en ook waren er lekkere hapjes aanwezig. Ook werden er leuke demonstraties gegeven.

Omdat ze normaal niet op vrijdag avond open zijn en ik vaak op zaterdag niet kan, was ik blij verrast en kwam natuurlijk niet met lege handen thuis. Hieronder een kleine impressie van wat ik meenam bij Marloes.


Natuurlijk bloemetjes,want daar heb ik nooit genoeg van. Hetzelfde geldt voor plakparels. De stempel is van Different Colors, en deze stond al even op mijn verlanglijstje. En van Unique prachtig gesneden doilies uit papier meegenomen.

Wat stickers voor verjaardagskaarten, natuurlijk een stickervel voor babykaarten en de nieuwe creativity.

Wat leuk scrappapier, daar heb ik nou nooit genoeg van. Zowel met een leuk printje als wat effen kleurtjes. En nog 2 papierblokjes, en ondanks dat ik mezelf al maanden een papierblokjes stop heb toegezegd, komen er iedere keer weer blokjes bij. Ken jij dat nou ook?
Groetjes Sabine

Geen opmerkingen:

Een reactie posten