maandag 9 juli 2012

Wat een zomer

Er word veel over gezegd en geschreven, maar het is toch ook niet echt zomer op deze manier. Heb me net even buiten gewaagd tussen de buien door, om boodschappen te doen en naar de fysiotherapeut te gaan. Maar voornamelijk is het lekker knutselweer. Vandaar dat er alweer wat kaartjes zijn gemaakt. Schiet wel lekker op zo. De voorraad begint er weer een beetje te komen.
Kijken jullie mee?

Eerst een schattig baby kaartje. Het papier is van papicolor. De mal van Marianne Design en het vilten hartje is van pebbles. De bloemetjes heb ik ooit eens op een hobby beurs gekocht. Vond het wel leuk om eens iets met bruin te maken in plaats van het standaard blauw. Al is het volgende kaartje wel weer blauw met hetzelfde papier van papicolor.

Ook deze embellishments zijn van pebbles. De knoopjes komen bij Boekenvoordeel vandaan.



Een restje vilt en een ideetje op pinterest leidde tot de volgende 2 kaartjes. Vond ze zelf wel erg vrolijk geworden en een mooie manier om van je restjes af te komen. Ik heb het vilt gewoon door de Cuttlebug gedraaid en wederom knoopjes van Boekenvoordeel erop geplakt.

Ik hoop dat het weer toch wel een beetje gaat opknappen hoor, heb volgende week vakantie en het zou toch fijn zijn, als ik dan wat dingen kan gaan doen in  het zonnetje.

Liefs Sabine

Geen opmerkingen:

Een reactie posten