dinsdag 21 augustus 2012

cadeautje

Mijn collega is begin augustus getrouwd en had aansluitend lekker vakantie. Dat gaf mij mooi de gelegenheid om een cadeautje voor haar te maken.
We hadden het al vaker over kaarsen gehad en samen op Pinterest gekeken naar leuke dingen. Ook vond ze de kleuren oranje en bruin erg leuk.

Dat samenvoegend wilde ik iets leuks voor haar maken. Het werden 2 kaarsglaasjes versierd met touw,sinaasappel en kaneel. Ik heb er 2 electrische lichtjes ingedaan die ik ook heb versierd.



Maar ja alleen 2 kaarsjes vond ik een beetje saai. Ik heb zelf op tafel een versierd lucifer doosje staan en ik vond het leuk om die er bij te doen in dezelfde kleuren als het lichtje.Het papier is van Eline, vrolijk oranje.

Wat bloemetjes erop en een 'knopje' om hem aan open te doen.
Geurkaarsjes had ik ook nog meegenomen en daar wilde ik een doosje omheen maken. Nu ben ik niet zo'n briljante doosjes maker, ondanks dat ik de scor-pal heb. Ik heb het ruimtelijk inzicht niet zeg maar.
Maar een aantal pogingen verder, was het toch naar mijn zin.



Ook deze kaarsjes heb ik een versierd randje gegeven. En toen moest het nog ingepakt worden. Ooit hoop ik eens een workshop inpakken te volgen,want kaarten maken ben ik toch beter in.
Uiteindelijk toch tevreden, kijk maar mee naar het resultaat.
Slechte foto, maar ach dan zie je ook mijn inpak kwaliteiten niet zo. Gelukkig vond mijn collega het helemaal leuk en was het dus een geslaagd cadeautje.
Morgen een begin maken aan het leegmaken van mijn huis en wat before-foto's maken, want de schilder wil al snel beginnen. De meeste spullen zijn gekocht, alleen nog een lamp en wat frutsels.
Dus voorlopig kan er zelfs geen papierblokje meer vanaf al heb ik vandaag zulke leuke gezien bij Doe@ding Ik vond vooral van BoBunny de double dots erg leuk,maar die zullen nog even moeten wachten.

Liefs Sabine




1 opmerking:

  1. Ja Sabine Doe@ding dat is ook een super winkel,Cindy is daar gisteren geweest tijdens kantoor uren zij is bewindvoeder en moest naar een client ze kwam er langs en ik heb boekjes van Bo Bunny en My Minds Eye gekregen lief hè.
    Nu je prachtige cadeautjes die je hebt gemaakt,ik vind het heel mooi gemaakt ,sterker nog verzonnen, helemaal geweldig
    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen