vrijdag 24 augustus 2012

Een rommeltje

Na het tropische weekend zijn de temperaturen gelukkig weer een beetje genormaliseerd. Ook de schilder is opnieuw langs  geweest om de laatste dingen door te spreken, en halverwege komende week gaat het echt gebeuren.
Dus dit weekend zoveel mogelijk leegruimen en opruimen zodat er zoveel mogelijk ruimte is om te schilderen en af te plakken.

Ook ben ik alvast begonnen met de gang, daar moest al het oude behang af, want dat was niet overschilderbaar. Het valt tot nu toe gelukkig mee, het komt er redelijk makkelijk af.
Heb bijna alle spullen in huis,want hij is ook meteen klusjes-man geworden voor alle kleine dingen waar ik gewoon niet handig genoeg voor ben. Ik hoop dus dit weekend toch nog even wat kaarten te kunnen maken, want volgend weekend zal daar niks van terecht komen.

Maar ik heb nog 2 kaartjes die jullie nog niet gezien hebben. De eerste is een mannenkaartje of een jongenskaart. Ik vond het een lastig plaatje met die verschillende kleuren. Er zat niet echt een hoofdkleur in.

Uiteindelijk vind ik hem wel geslaagd, maar ben er niet mega weg van. Ach dat heb je soms wel eens.
Het andere kaartje is meer een kinderkaartje en daar heb ik weer mooi wat papier restjes op weg kunnen werken.
 
 
Ook dit plaatje kwam uit mijn knipvellen bak en oorspronkelijk was het bedoeld voor een sorry kaartje in het engels. Nou daar vond ik het dus niet bij passen,vandaar gewoon een vrolijk hoera.

Ik hoop dat jullie een fijn weekend hebben,

Veel liefs Sabine

2 opmerkingen:

  1. Ik vind je kaarten superschattig! Veel succes met de verbouwing! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn allebei schattig Sabine,gelukkig is het van de week niet zo heet om te klussen,ik wens je alle succes.Als ik je mag geloven heb je straks een paleisje.
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen