woensdag 1 augustus 2012

Ja gewonnen!

Ik ben redelijk actief op het sociale gebeuren. Ik zit op facebook,twitter en ben lid van diverse fora. En natuurlijk sinds kort dit blog. Nu zag ik op facebook een leuke actie van showhome.nl
Ze hadden een leuke actie waarbij je een cadeau bon kon winnen van authentiquemignon
En wat was mijn verbazing, ik had gewonnen.
Natuurlijk meteen op de website gekeken, en wat hadden ze leuke spullen.

Vandaag kwam ik uit mijn werk en was mijn pakje binnen. Kijken jullie met me mee?


Zoals je ziet, zat het erg goed ingepakt, en heb ik met het papier ook al weer leuke ideeen :)
Helaas was na deze 3 foto's de camera leeg :(
Gelukkig konden de batterijen snel aan de lader.
Dit was het eerste wat ik uit pakte. Een Moga Moga wenssteen. Hij is vrij groot en heel mooi neutraal van kleur.
Dit is wat ik er op dit moment mee deed. Dat kan natuurlijk nog veranderen, maar momenteel vind ik dit wel een heel mooi plekje.
Ok een beetje onduidelijke foto, maar het idee is duidelijk toch?
Verder zat er een mooie Ottomania hamanschaal in.
Heel mooi afgewerkt.
Wat zou hier in zitten? Iets wat heel lekker ruikt en prachtig in het schaaltje staat in ieder geval, kijk maar mee.

Deze heb ik voorlopig op mijn toilet gezet, maar misschien verhuisd deze nog wel naar een ander plekje.
En dat was nog niet alles, ik had nog iets moois uitgezocht.
Een mooie broodplank van HK Living.Hij is mooi grijs geverfd, helaas kreeg ik hem niet heel duidelijk op de foto. Maar volgens mij krijgen jullie zo best een leuk idee.

Mooi afgewerkt alsof hij al een paar keer is gebruikt. Maar ja hoe zet je dat nou mooi neer? Ik heb maar een kleine keuken.

En erg moeilijk te fotograveren met zo'n rvs achtergrond. Vandaar 1 zonder en 1 met flits. Het zeeppompje past er prima bij (het glas dan weer niet) Alleen de bonbonierre (ja hoe schrijf je dat nu?) vind ik nog niet helemaal erbij passen. Daar moet ik van het weekend maar eens over nadenken.
Maar vind je niet dat ik ontzettend bent verwend? Dus nogmaals mijn dank voor authentiquemignon.nl
Zo het is een hele lange blog geworden. Zal morgen weer eens wat kaartjes erop zetten. Ik ga nu maar eens aan mijn avondeten beginnen.
Fijne avond,

Liefs Sabine







3 opmerkingen:

  1. Leuk om te lezen dat sommige "sweepstakes" dus echt zijn en er dan zo'n leuk verslag bij schrijven... Glimlachte vanaf de titel tot de laatste foto met je mee... Gefeliciteerd dus

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw wat een verwennerij zeg en zo leuk geschreven! Groetjes Carolien (w4w)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is een leuk pakketje zeg! Bedankt voor je reactie op mijn kaartje, ik heb hem alleen perongeluk verwijderd! Ik klikte mis op mijn kleine mobiele scherm.. oeps. Leuk dat je geïnspireerd bent om ook eens te kijken bij Liftchallenge. Het is een leuke challenge, met genoeg keuze om te liften.

    BeantwoordenVerwijderen