donderdag 13 juni 2013

Een vrolijk stelletje...

Oh ik ben helemaal vergeten om dinsdag een blogje te schrijven, ik probeer zo om de 2 a 3 dagen wat te schrijven maar ik heb het gewoon druk gehad deze week dus is het er nog niet van gekomen.
Ik heb gelukkig wel weer wat kaartjes voor jullie in de aanbieding.

Op het Millies-forum hadden we vlak voor mijn vakantie een secret card. Iedere dag kregen we een opdracht en na 10 dagen mochten we alles vastplakken.Nu viel het einde in mijn vakantie dus ik kreeg de laatste opdrachten wat eerder.
Hardstikke leuk om te doen en heel grappig om te zien dat er allemaal verschillende kaarten uit komen.



Dit is het kaartje wat ik er van maakte. Niet echt mijn stijl, al is dat al snel door het formaat, maar ik vind hem wel leuk geworden. En natuurlijk heb ik er wel wat pareltjes bij gedaan. Dat kon natuurlijk niet achterblijven.


En zo worden er ook regelmatig sketches geplaatst en daar heb ik dit kaartje mee gemaakt. Blijft gewoon leuk om zo nu en dan eens uit je comfort-zone te stappen.


Ook dit vrolijke kaartje heb ik volgens een sketch gemaakt. Ik kreeg het papier met een enveloppen-swap waarbij we de ander een envelop met leuke dingetjes stuurden.
Hier komt het zonnetje net door dus daar ga ik maar eens van genieten. Tot snel. Liefs Sabine


7 opmerkingen:

  1. Wat een grappig idee, de secret card. Leuke kaart is het geworden. Je andere twee vind ik ook erg leuk door de sketch en de mooie papiertjes. Opdrachten zijn leuk voor de afwisseling en creativiteit, of voor als de inspiratie eens ontbreekt. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Miranda,
    Ik vind je secret card wel heel erg leuk en de 2 andere zijn ook schatttig..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk de secret kaart Sabine. De andere twee kaarten zijn ook erg leuk geworden. Vooral de beterschap vind ik erg leuk. Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Sabine,
    Wat een verrukkelijke kaartjes weer. De bovenste kaart heeft dezelfde kleur als de pioenen die ik nu in huis heb... heel mooi!
    Ik wens je een heerlijke dag,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het zijn weer vrolijke kaarten Sabine,mooi papier, de bloemen en vlinders zijn er schattig bij.
    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Herkenbaar hoor, die drukte. Drie mooie kaartjes laat je weer zien! Lijkt me nog best lastig, zo'n secret card, maar wèl leuk en weer eens wat anders.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Sabine, nooit van gehoord een secret card, lijkt me hartstikke leuk :) jij hebt er een heel mooi kaartje van gemaakt. Ook je andere twee mogen er zeker zijn, lekker vrolijk! Groetjes Yolanda B)

    BeantwoordenVerwijderen