dinsdag 4 juni 2013

Heel veel gekocht...

Zoals ik al vertelde ben ik afgelopen donderdag naar Doeading geweest in Spijkenisse, een geweldige winkel met zo ongeveer alles wat n kaartenmaakster zich wil wensen.
Een deel van mijn vakantiegeld meegenomen en vandaag wil ik laten zien wat ik allemaal heb gekocht. En geloof me dat was veel. En het zijn dus ook heel veel foto's.


Allereerst natuurlijk papierblokjes. Een mens kan niet zonder zitten toch? Lekkere vrolijke kleuren.


Ook kocht ik nog wat snijmallen. De hexagon is een nieuwe van Nellie Snellen. Heel veel hexagons voor vond ik weinig geld.


Ook kocht ik nog de nodige stempels, ik gebruik ze te weinig, dat weet ik maar die van My Favorite Things zag ik vorige week ergens op een blog en die vond ik zo gaaf dat ik hem wilde hebben.


De nodige strass-steentjes,embelishments bijpassend bij het Bundle of Joy papier wat ik al gekocht had. Nog meer stempels en rub-ons. Altijd handig en in de aanbieding.


Superleuke knipvellen van Yvonne Creations. Het bovenste vel zijn schattige uiltjes voor een geslaagd kaartje.


Nog meer knipvellen maar dan oa van Eline. De nieuwe uiltjes zijn uit en ja als Eline-fan moet je die gewoon hebben. Ook alvast iets voor de kerst. Een nieuw pincet en een distress-tool. Die had ik nog niet, dus daar maar eens mee aan de slag.


Als laatste nog 2 geweldig bijpassende letter-sets van Bundle of Joy.
Nou ik kan weer even vooruit toch?

En als jullie nog niet afgehaakt zijn heb ik ook nog een kaartje.


Met het gave papier van Bundle of Joy en het lieve uiltje wat op het lettervel zat. Een bloemenlintje en wat glimsteentjes maken hem helemaal af.

Momenteel ben ik bezig met een schelpenkrans dus de hele hobbytafel ligt daar mee vol. Als hij af is zal ik hem laten zien. Liefs Sabine







8 opmerkingen:

  1. mooi kaartje en je hebt veel leuke spulletjes gekocht

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou Sabine, jij bent echt heel goed geslaagd bij Doeading. Geweldig zo veel als je hebt weten te vinden. Wat zul jij weer heerlijk werken met al deze prachtige spullen. Ik ben niet afgehaakt hoor en heb je nieuwe kaartje bewonderd, heel leuk is deze ook weer.
    Geniet van alles en ik ben heel benieuwd naar je schelpenkrans...
    Ik wens je een mooie dag,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Afhaken bij jou, nee hoor Sabine, daar ben ik geen volger voor.
    Je hebt héél veel leuke spulletjes bij Doe@ding gekocht, ik denk dat je nu wel een stukje armer bent , want die winkel is best duur, soms scheelt het dubbeltjes met onze hobbywinkel, maar wij komen er ook weleens hoor, want onze winkel verkoopt niet alles.
    Je hebt ook weer een prachtige kaart gemaakt, ik ben reuze benieuwd wat je allemaal van je nieuwe spulletjes gaat maken.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Sabine,
    geweldig wat heb je lekker veel hobbyspullen gekocht,mooi papier, stempels..knipvellen en je kaartje is ook weer schattig..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt jezelf lekker verwend, veel plezier met de nieuwe spulletjes! Je uilenkaartje is tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt nu zelf een winkeltje waar je wel even mee voort kan,
    wat een leuke spulletjes heb je gekocht.
    Mooi is je kaartje die je gemaakt hebt, super ☼

    Fijne knutselweek nog gewenst ☺
    Lieve grtjsss van Erica ¤
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh, wat heerlijk zo een nieuwe voorraad spulletjes! En wat een leuke dingen heb je gekocht. Gevaarlijke winkel lijkt me, ze hebben alles zo te zien! Geniet er maar lekker van. Ik vermoed dat de lettervellen van Bundle of Joy ook bij mij in mijn mandje belanden als ik ze tegen kom, super leuke aanvulling bij de papier blokjes er van. Leuke uiltjeskaart heb je ook gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke spulletjes heb je gekocht. Ben benieuwd wat je ervan gaat maken!!

    Liefs,
    Annelies

    BeantwoordenVerwijderen