donderdag 6 juni 2013

Heel veel schelpen

Ik heb hier op de salontafel altijd iets gezelligs staan. In de herfst had ik een herfstkrans gemaakt, er is een kruidnootjeskrans geweest en ook met de kerst stond er een krans op tafel.
Voor de lente had ik een gezellig bakje met kieviets eieren staan, maar nu is de zomer toch een soort begonnen.

Daarom heb ik dit keer mijn huis een beach-thema gegeven. Ik heb om te beginnen een schelpenkrans gemaakt. Dat idee had ik al wat langer, dus overal waar ik schelpen tegenkwam had ik die gekocht.


Nog een bus vogelzand gekocht en wat gekleurde steentjes. Het touw om de vaas was origineel een riempje wat bij een korte broek zat. Maar ik draag geen riemen. Ik vond hem wel erg leuk zo om de vaas heen.


Ook bij de televisie weer andere kaarsjes neergezet. Een mandje met schelpen en wat grote schelpen  erom heen.



Op de afzuigkap nog 2 glaasjes met hetzelfde zand en steentjes. De middelste is een kaars. Op alle drie de glaasjes een schelp gelijmd. Het ziet er weer gezellig uit hier.

Bij Oma Dee was er weer een nieuwe schets en die vond ik wel erg leuk, dus opgeslagen en er vanmiddag meteen mee aan de slag gegaan.
Dit is de schets.


En dit is mijn uitwerking.


Ik blijf het lastig vinden om schetsen te maken maar ik vond hem redelijk gelukt.

Liefs Sabine





13 opmerkingen:

  1. Hallo Sabine, wat is het gezellig bij jou, er heerst echt een strand sfeer bij je , héél leuk gedaan meisje, je kaart voor Oma Dee is ook weer prachtig, mooie kleuren maken het een vrolijke kaart.
    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lekker zomerse kaart Sabine. Past helemaal bij je "beach house". Gezellig dat je meedoet met onze schetsuitdaging.

    Groetjes,
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lekker vrolijk!! Leuke kaart. Goed gelukt toch met de schets?! Leuk dat je met ons meedoet!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk zomers kaartje! Goed gelukt hoor! Leuk dat je mee doet met de schetsuitdaging!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ziet het er gezellig uit bij jou, dat heb je heel erg
    leuk gedaan !
    En wat heb je een mooie kaart gemaakt met deze sketch,
    ik vind hem super ☼

    Fijne knutselweek nog gewenst ☺
    Lieve grtjsss van Erica ¤
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Sabine,
    Heel leuk de beach sfeer in je huis, ik vind je schelpenkrans prachtig, daar zitten een boel schelpen in..en natuurlijk ook je andere decoraties...je Lift is mooi gedaan, lekker kleurrijk..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie en vrolijke uitwerking van de sketch.
    Je schelpenkrans vind ik ook super mooi geworden.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. En ik maar denken dat je de schelpen uit het Turkse land had meegenomen. Ziet er heerlijk zomers uit !

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Sabine, het ziet er inderdaad allemaal heel gezellig uit, je hebt mooie dingen gemaakt, heel sfeervol. Je kaartje vind ik heel vrolijk, lekkere frisse kleuren en de schets is heel herkenbaar. Groetjes Yolanda B)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel erg mooi gedaan Sabine, een lekker zomers en kleurig kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie krans heb je gemaakt! Ziet er gezellig uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel vrolijk. Dat papier heb ik ook (-:

    BeantwoordenVerwijderen