zaterdag 29 juni 2013

In opdracht

Wanneer jullie dit lezen ben ik met onze wandelsport vereniging onderweg om onze wandelaars te vertroetelen.
Wij hebben een 85 kilometer jubileum wandeling en ik ben gezellig mee met de auto om onze wandelaars te ondersteunen. Een lange dag maar wel erg gezellig.

Ik kreeg via twitter de vraag of ik een tennis kaartje kon maken en natuurlijk zijn dat soort opdrachten extra leuk om te doen.


Het was nog best lastig om een tennis plaatje te vinden. Maar uiteindelijk had ik er 1. Niet echt heel veel keus dus. Het rood van het racket terug laten komen in het papier. Gele ballen als tennisballen en het groen het gras. Vond het een lastig kaartje om te maken. Dit kwam ook omdat er weinig kleur in het 3d-plaatje zat behalve geel. En het was een verjaardagskaart voor een stoere jongen dus een hele gele kaart kon niet vond ik. Maar uiteindelijk was ik best tevreden en de jarige job vond het ook een leuke kaart.


Toen kwam de buuf dat ze graag een uiltje wilde op een zomaar-kaartje. Die opdracht was wat makkelijker. Uiltjes genoeg te vinden tegenwoordig. Deze vond ik in een Hobbykaart-boek. Het Eline papier paste er echt super bij en een restje lichtroze maakte hem helemaal af. Ook zij ging blij de deur uit.


Ook maakte ik zelf nog dit verjaardagskaartje. Heel eenvoudig gehouden want het plaatje was vrij groot en ook hier paste het Eline papier er super bij. Alsof de cupcakes in dat papier gebakken zijn. Het lijkt alleen of het zilveren plaksteentjes-randje scheef zit maar in het echt zit hij wel recht.

Ik hoop dat jullie het weer leuke kaarten vinden, morgen kom ik weer bij jullie kijken hoor. En maandag ben ik terug met iets speciaals.
Fijn weekend, liefs Sabine


3 opmerkingen:

  1. Mooi gemaakt hoor allemaal Sabine. Fijn dat et weer voor iedereen naar de zin was daar doe je het toch voor, de cupcakes en het papier passen geweldig bij elkaar. Fijn weekend groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Sabine,
    Wat zijn ze mooi, ook je tenniskaart ziet er super uit, je uiltje is een schatje en de combi van cupcakes en papier..is TOP..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Sabine, Ans is laat, maar ik ben nog later met mijn berichtje, wat zijn je kaarten weer super leuk, die met de uil is wel mijn favoriet hoor, ik hoop dat de wandeldag succesvol is geweest.
    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen