zondag 23 juni 2013

Kerst in juni

Ondanks dat de zomer officieel is begonnen lijkt het hier wel herfst. Het waait hard en continue komen er grote en zware regenbuien naar beneden. Afgewisseld met wat zon,maar dat is vaak maar voor korte duur.

Daarom ben ik maar weer verder gegaan met de kerstkaarten want voordat je het weet is het december.


 Het zijn 3 totaal verschillende kaarten geworden, dat komt omdat ik van de week al was begonnen met het uitknippen van de plaatjes.
Het plaatje is van Yvonne Creations. Vond hem wel erg grappig, een kerstman in een vliegtuigje.


Een beetje nostalgisch plaatje met het mooie papier van Maja.


En een schattig uiltje. Vond het nog best lastig om het juiste papier erbij te vinden. Uiteindelijk het grijze voorzien van een rood inkt-randje en over het eindresultaat was ik best tevreden.

Ik hoop dat de komende week het een beetje beter weer wordt, maar geloof dat we daar niet op hoeven te hopen.
Liefs Sabine


10 opmerkingen:

  1. Leuk hoor Sabine, dat kerstuiltje vind ik heel erg grappig, het middelste nostalgisch, en het eerste in het vliegtuigje is ook erg leuk, ha ha de kerstman in het vliegtuigje. Leuk idee om zo iedere week mee te doen met de uitdaging dan heb je op het einde van het jaar geen stress. Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Sabine,
    Het weer is hier ook bar en boos, de ene plensbui na de andere,gelukkig zijn jouw kaartjes weer heel schattig..hihi..dat maakt veel goed..Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Sabine, als je zo naar buiten kijkt, lijkt het wel of we richting de kerst gaan.
    Je hebt weer prachtige kaarten gemaakt, ik vind dat uiltje zo schattig.
    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterende kerstkaarten. Ze zijn stuk voor stuk superleuk! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Sabine, je hebt gelijk, je kunt niet vroeg genoeg beginnen met kerstkaarten. Ik neem het me elk jaar weer voor maar komt er niet van.
    Het is hier in het noorden ook herfst. Zelfs het blad valt van de bomen. Maar hoop dat het toch nog een beetje zomer word.

    Liefs, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt weer 3 prachtige kerstkaartjes gemaakt.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Sabine,
    Ik moet nog niet aan de kerst denken hoor, maar wel heel slim van je om daar nu vast flink werk van te maken. De dagen en weken vliegen voorbij en voor je het weet ben je ze aan het schrijven en versturen...
    Ik wens je een heerlijke nieuwe week,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Groot gelijk, ik maak ook regelmatig een kerstkaart tussendoor. Drie mooie zijn dit! Het papier voor de uil heb je er goed bij gekozen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lieve kaartjes heb je weer gemaakt !!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ze zijn alle drie even prachtig mooie kleurenkombinaties.
    Groetjes van Ghea, kom gerust eens langs ik ben ook met kerstkaarten bezig.

    BeantwoordenVerwijderen