zaterdag 1 juni 2013

En we blijven nog even in de babykaartjes

Oh wat heb ik leuke dingen gekocht bij Doe@ding donderdag. Ik heb er al wel foto's van gemaakt, maar kon even het kabeltje niet vinden dus dat houden jullie nog tegoed van mij.
Ik ga vandaag lekker met mijn nieuwe dingen aan de slag dus jullie zien snel weer allemaal nieuwe kaartjes verschijnen.

Ik had op de pc nog wat baby kaartjes staan die jullie nog niet gezien hadden dus we blijven nog even in de babykaartjes-sferen.


Met het leuek papier van Eline dit schattige kaartje gemaakt. Niet te veel frutsels, maar het plaatje paste zo mooi bij het papier.


En in dezelfde reeks nog een met het 3d plaatje van Eline. Samen met het grijs van de nieuwe babylijn.

Mijn buurvrouw had een geboorte kaartje gekregen en wilde daar een kaartje voor. Toen ik het geboorte kaartje zag, wilde ik meteen een persoonlijk kaartje voor hem maken want het paste precies bij het beach thema van jawel het Eline papier.


De buurvrouw vond hem gelukkig ook geweldig en  ik ben benieuwd wat de nieuwe ouders er van vinden.
Ik ga lekker aan de knutsel en ik lees snel weer van jullie.
Liefs Sabine


7 opmerkingen:

  1. De een nog leuker/liever dan de ander Sabine, hele leuke eigen stijl heb je!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je babykaartjes zijn weer schattig, Sabine..
    Fijn weekend, liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaartjes!
    liefs Rachel xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lieverdjes! Mooi ook die laatste, een beetje stoerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Sabine,
    Wat een heerlijke zonnige kaartjes, deze kleuren elke grijze dag tot een vrolijke dag. Je hebt ze weer ontzettend mooi gemaakt.
    Ik wens je een heel fijne nieuwe week,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou je hebt weer fleurige en leuke kaartjes gemaakt, super ☼

    Fijne nieuwe (knutsel) week ☺
    lieve grtjsss Erica ¤
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen