donderdag 20 juni 2013

Zomerse kleuren

Helaas is de zomer hier in Rotterdam nog niet echt begonnen. Het is benauwd,bewolkt en warm. Niet echt een ideale combinatie.
Maar dat gaf me wel de gelegenheid om nog wat kaartjes te maken.


Allereerst eentje met de nieuwe uiltjes van Eline. Is tie niet schattig? Lekker vrolijke kleuren en het papier paste er echt super bij.


Ook had ik laatst bij Doeading dit knipvel meegenomen van Yvonne Creations. Ook lekkere vrolijke kleuren. Zo'n kaartje wordt je toch spontaan vrolijk van? Ik in ieder geval wel.


Van hetzelfde knipvel een beterschapskaartje gemaakt. Ik vind ze echt geweldig en heb er spijt van dat ik niet nog een velletje heb meegenomen.
Dit was het weer voor vandaag. Ik hoop wel dat er hier straks een stevige bries opsteekt of een goede bui regen valt want het is gewoon vies plakkerig hier.

Liefs Sabine


8 opmerkingen:

  1. Hoi Sabine,
    Wat maak je toch steeds leuke kaartjes, je hebt helemaal je eigen stijl, erg mooi..en hier in Drenthe, hebben we vanaf 15.00 uur heel veel regen en onweer gehad..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Sabine, vies benauwd is het hè, ik zal blij zijn als het iets koeler is, ik heb er veel last van.
    Jij hebt 3 prachtige kaarten gemaakt, met héél mooi papier.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hier in Zwolle hebben we veel regen, harde windstoten en onweer gehad. Nus is het rustig en flink afgekoeld.
    Je kaarten zijn superleuk! Wat een mooi papier heb je er bij gebruikt, mag ik vragen van welk merk/welke lijn dat is? ik ben er helemaal weg van!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een heerlijk frisse kaartjes ik vind ze super. Ik vind dit weer niet fijn, zo benauwd! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je 3 vrolijke kaartjes gemaakt, geweldig mooi papier en de plaatjes zijn ook erg leuk.
    We hebben vanmiddag ook veel regen gehad, ik moest werken en in een mum van tijd stond de winkel voor de helft onder water.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Sabine,
    Ze zijn weer super hoor, wat een heerlijke vrolijke zomerse kleurtjes. Dat verjaagt gelijk het grijs wat we nu buiten ook zien...
    Ik wens je een heel mooie dag,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je kaartjes zijn erg leuk! Ik vind die nieuwe uiltjes van Eline geweldig! Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen