donderdag 22 oktober 2015

Beterschapstaartjes?

Goedemorgen, vandaag weer 2 kaartjes met plaatjes van de stapel met hobby-bladen. En wel 2 verschillende kaartjes.
Ik heb me eerst heerlijk zitten vermaken met het knippen van de plaatjes en ja dubbel lol, want dan mogen het nog kaartjes worden.
 
 
Allereerst een beterschapskaartje. Ik moest wel erg om deze kluns lachen. Het achtergrond papier past er natuurlijk super bij met die pijnstillers en stethoscopen.
Ook nog een pleister in de bovenhoek om het af te maken.
 

Ook een verjaardagskaartje vol met taartjes. Lekker vrolijk voor een meiden verjaardag denk ik zo. Ik vond de tekststempel ook erg leuk. Nog nooit gebruikt maar zat op een setje met andere stempels die ik ooit eens voor heel goedkoop heb kunnen kopen. Vaker gebruiken dus.

Het schiet hier in de keuken heel erg op, ben er nu al heel blij mee. Liefs Sabine
 
 

13 opmerkingen:

  1. Je hebt weer goed je best gedaan...:-)!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Twee heel verschillende maar leuke kaartjes Sabine!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hahha daar lig je echt van in een deuk en wat past het designerpapier er fantastisch bij.............als je daar niet spontaan van opknapt????
    De 2e lijkt me van toepassing als je keuken straks helemaal af is, vieren met cupcakes of iets anders lekkers Sabine!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ach ... wat zijn ze leuk geworden ...
    Met deze vrolijke kleurtjes kikker je zo op ...
    Fijne donderdag ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Twee leuke beterschapskaartjes Sabine! Heerlijk vrolijk en die afbeelding op de eerste kaart is heel grappig :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig Sabine, de bovenste grappig en de onderste heel lekker, mmmm!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ze zijn weer geweldig Sabine. Bij die bovenste moest ik aan mijn vader denken. Die is onlangs gevallen en had zijn duim uit de kom. Dat moest operatief rechtgezet worden en daarna liep hij twee weken met zijn arm/hand in het gips. Gelukkig is het weer goed gekomen inmiddels maar ik moest wel even grinniken bij het zien van jouw kaartje...
    Fijne avond,
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Sabine,
    wat leuk dat je met de kant en klare plaatjes, telkens weer zo'n mooie kaarten maakt,
    echt heel erg leuk..
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Inderdaad veel humor. Moest ook wel lachen. 2e kaartje is ook leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Superleuke kaartjes,Sabine.Wat een grappig beterschapskaartje.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Grappig! En de tweede lekker zoet, mooie kaartjes Sabine!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Haha, die kluns ken ik. Ik heb m twee weken geleden gemaakt maar zoals in het boek. Dit is leuker. Je tweede kaartje ziet er lekker uit.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen