maandag 12 oktober 2015

Herfstkrans

Goedemorgen, vandaag geen kaarten maar een krans die ik gemaakt heb voor naast mijn voordeur. Ik heb 2 jaar geleden al eens een herfstkrans gemaakt voor in huis en die gebruik ik nog steeds. Dit keer een krans voor buiten. Nou ja, ik woon in een overdekte flat dus buiten is gewoon binnen natuurlijk.
 

De krans zelf kocht ik voor weinig bij de Action dus daar hoefde ik niet veel aan te doen en ik vind het huisje met het bordje welkom ook wel erg leuk. De bladeren en andere dingen heb ik erop gelijmd met een lijmpistool. Ik heb het ding al erg lang maar hij blijft van pas komen.
Ik vind het erg gezellig staan als ik thuis kom. De kerstkrans voor buiten is ook al voor een deel af, dat word weer een heel andere krans.
Maar die laat ik natuurlijk pas zien als hij af is.
Fijne dag, liefs Sabine
 

15 opmerkingen:

  1. Wat leuk gedaan Sabine....ziet er lekker herfstig uit!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gezellig herfstsfeertje bij jouw aan de deur ...
    Fijne maandag ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie krans heb je gemaakt.
    Het voordeel van een overdekte flat is wel dat je super lang kan genieten van je krans
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ziet er inderdaad gezellig uit!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige herfstkrans Sabine! De kleuren zijn zo mooi en warm en wat een sierstuk met de sinaasappel en de dennenappels! Het huisje met het bordje welkom is inderdaad een leuk detail en dit tovert telkens weer een glimlach op je gezicht als je thuiskomt denk ik ;)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat ziet er zeker mooi uit! leuk dat huisje met bordje. Het zal heel leuk staan bij je voordeur!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een warm welkom geeft dat, mooi hoor. En fijn dat het overdekt hangt, dan gaat het veel langer mee. Weer drie leuke kerstkaartjes, ze zijn weer heel erg leuk.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi gemaakt,Sabine.Dat geeft een warm welkom.Fijn dat hij overdekt hangt dan heb je er langer plezier van.

    Groetjes,Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ziet er heel gezellig uit Sabine,
    geeft je echt het gevoel dat je welkom bent..
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie krans is het geworden. En fijn dat deze dan toch nog binnen hangt, al hangt hij naast je voordeur. Kan hij ook niet nat of vuil worden. Zo blijf je er het langst plezier van houden.
    Fijne avond,
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel leuk , brengt altijd sfeer zo ' n mooie krans .
    Liefs ☆ Sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat is wel heel gezellig thuis komen met zoiets beeldigs naast de voordeur Sabine!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dat is weer eens wat anders dan een kaartje, prachtige krans Sabine, heel erg mooi materiaal gebruikt en prachtig gedaan. Een toppertje, petje af!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een gezellige herfstkrans Sabine en daar heb je heel lang plezier van.
    Groetjes, ELs

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dat is inderdaad nog eens gezellig thuiskomen! Leuk!

    Groetjes,
    Margriet

    BeantwoordenVerwijderen