donderdag 8 oktober 2015

Verjaardagskaartjes

Goedemorgen, momenteel vliegen de verjaardagskaartjes uit mijn bak en probeer ik tussen de kerstkaartjes door ook wat verjaardagskaarten te maken.
Dit keer 2 compleet verschillende kaartjes.
 

Dit kaartje een tijdje geleden al gemaakt naar aanleiding van een kleurenchallenge op een forum waar ik lid van ben. Het papier is van Eline en is zo lekker vrolijk. De kleuren spatten ook echt van je scherm.


Het tweede kaartje maakte ik met de stempel die ik al een keer eerder heb gebruikt. Het papier is van een blokje speciaal voor verjaardagskaartjes en ik vind het heel leuk papier, maar in combinatie bij elkaar al snel heel druk. Kortom ik moet het meer combineren met andere papiertjes denk ik.

Allebei de kaartjes zijn al opgestuurd en de ontvangers waren er blij mee.
Ik wens jullie een fijne dag, ik ga richting de sportschool. Liefs Sabine

 

10 opmerkingen:

  1. Heel erg leuk Sabine...vooral de bovenste spreekt mij aan!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Met zo'n mooie kaartjes kan de dag van de jarige niet meer stuk ...
    Fijne donderdag ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt vrolijk dus perfect! Heb je nog zin in en leuk uitje in november, kijk even op mijn blog Sabine!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. 2 prachtige kaartjes Sabine!
    Verjaardagskaarten loop ik ook mee achter. Kerst, kerst......
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Twee mooie kaarten,Sabine.

    Gr,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Sabine,
    ze zijn alle 2 heel leuk, vooral de 1ste is prachtig van kleur, van de 2de zijn de papiertjes echt heel erg leuk..mooi gemaakt,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie verjaardagskaarten Sabine, top!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele vrolijke verjaardagskaarten. Door bij het tweede kaart het blauw tussen de designpapiertjes te doen gaat het prima samen en zie je dat de kleurtjes goed bij elkaar passen.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel verschillend alle 2 maar erg mooi.
    Lekkere fleurige kaartjes.

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik ga helemaal voor de eerste, wat een supermooie kleuren!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen