zaterdag 31 oktober 2015

Kerst #16

Goedemorgen, vandaag heb ik weer 2 kerstkaartjes voor jullie. Afgelopen week niet echt aan kaartjes maken toegekomen want ik had de laatste tijd nog wat dingen in het ziekenhuis. Of beter gezegd verschillende ziekenhuizen.
Maar alles was goed op dit moment. Wel word ik eind november geopereerd om mijn galblaas te verwijderen.
 
Maar goed nu de kaartjes.

Ik had de cardtoppers gekocht van Eline Pellinkhof. Ik vind haar echt geweldig en ik vond dus dat deze niet mochten ontbreken bij mij.
Ik moest wel even zoeken naar de juiste papiertjes. Ook omdat de kaartjes best groot zijn.
Voordeel was wel dat er geen tekst bij hoefde.


Deze kerstman vind ik ook geweldig. Zowel deze kerstman als het ijsbeertje heb ik versierd met van dat 3d-sneeuw spul.
Hier heb ik wel een tekst bij gedaan. Het kraftpapier kwam qua kleur overheen met de zak van de kerstman en vond ik dus prima passen.

Ik hoop de komende dag wat meer tijd te hebben voor mijn kaartjes maar mijn agenda zitten erg vol komende week.
Liefs Sabine

 

14 opmerkingen:

  1. 2 prachtige kerstkaarten.Mooi designpapier en cardtoppers. Leuk afgewerkt met de pearls.Sterkte met de operatie en beterschap.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja ik heb ook ernstig last van tijdgebrek, zoveel verplichtingen!
    Maar je kaarten zijn prachtig, heerlijke kleuren, echt vrolijke kerstkaarten!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt 2 hele mooie kerstkaarten gemaakt, leuke plaatjes en perfect bijpassend papier,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi gedaan, om te onthouden...:-)!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaarten geworden !
    De kerstman is helemaal super !
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Sabine twee prachtige kerstkaarten! Zo vrolijk ook :) Wat naar dat je geopereerd wordt aan jouw galblaas! Heel veel sterkte de komende tijd met jouw gezondheid en de drukke bezigheden!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat zijn 2 super mooie kerstkaartjes Sabine...wat een leuke stansjes erop...
    en sterkte met de operatie..
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig papier Sabine, je hebt er twee héle mooie kerstkaarten van gemaakt, sterkte met de operatie, doe maar rustig aan hoor.
    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke, beetje stoere kerstkaartjes. Heel mooi. Niet leuk om steeds naar al die ziekenhuizen te moeten. Alvast veel succes met je galblaasoperatie.
    Lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi gedaan Sabine.
    De kerstmankaart vind ik persoonlijk het meest in het oog springend.
    Groetjes
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Sabine,
    Ze zijn weer heel erg leuk, deze kaartjes.
    Ik hoop dat je niet al te veel last van je gal hebt en dat de operatie straks heel makkelijk gedaan kan worden. Het is nog even weg, maar ik wens je toch alvast sterkte en beterschap. Fijn om te lezen dat alle andere onderzoekjes goed gingen en dat alles voor nu toch goed is.
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super Sabine, mooie kaartjes met deze leuke plaatjes. Top gedaan!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ooh Sabine, wat zijn ze leuk. Helemaal mijn stijl. Wat een gezellige kleurtjes en wat een leuke achtergrondjes bij de ijsbeer en Kerstman. Wat vervelend al die ziekenhuis bezoekjes. Vast heel veel sterkte.

    BeantwoordenVerwijderen