dinsdag 3 november 2015

Kerst #17

Goedemorgen, na de 2 kaartjes van laatst heb ik nog een 3e kaartje gemaakt met zo'n cardtopper. Het is wel een heel ander kaartje omdat de kleuren heel anders zijn.
Dat maakt het juist zo leuk, er zitten verschillende dingen in het pakketje.
 
 
Hier heb ik het nieuwe papier gebruikt van Marianne Design. Ik moest even zoeken naar papier om het te matten wat er goed bij paste. Ondertussen heb ik papier wat er bij past, maar het stukje papier wat ik gebruikt heb om de tekststempel op te zetten, is een stukje van de voorkant van het papierblok. Ik had niet meer genoeg van het oranje/zalmkleurige om daar een stansje uit te halen.
Maar dit blauw springt er wel lekker uit zo.
 
Ik vind het ook weer een leuk kaartje geworden.
Liefs Sabine

16 opmerkingen:

  1. Gezellig kaartje met een leuke kleurencombinatie ...
    Fijne dinsdag ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nog zo'n mooie, met prachtige sprekende kleuren, toppie hoor!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kleurtjes passend bij elkaar...:-), een toppertje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie combi van DP papier !
    super !
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Sabine,
    wat een leuk plaatje heb je gebruikt, het DP past er super bij,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ook al weer zo leuk en alles past -zoals altijd- weer super bij elkaar Sabine!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart,Sabine.Alles past zo mooi bij elkaar.Het vogeltje is super leuk.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Weer eens wat anders, maar oef wat is hij leuk en zijn de combi`s mooi. Ik heb lang naar de mooie vogel zitten kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ook deze kerstkaart is heel mooi Sabine! Het blauw springt er heerlijk uit! Je had dat stukje DP ook niet nodig ;)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super mooie kaart heb je gemaakt Sabine.
    Wat een kleuren !!!
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooi ! Dat is ook een mooi vogeltje van MD !
    Liefs Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wow Sabine, deze is gaaf. Wat een mooie kleuren! Liefs, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het is je super gelukt om bijpassend papier te vinden bij de mooie afbeelding. De tekst is misschien nog wel mooier op dit blauw. Hele mooie kaart.
    Lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige kaartje Sabine....heel erg leuk!
    Ook je twee vorige kaartjes zijn prachtig....ik had ze gemist....zit nog op de roze wolk denk ik....haha!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Deze is ook weer heel erg mooi Sabine,
    Ik vind deze kleuren ook weer super.
    Fijne avond,
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen