woensdag 11 november 2015

Kerst #19

Goedemorgen, en zijn jullie ze al zat, kerstkaarten maken? Ik nog niet hoor, zou het hele jaar wel kerstkaarten kunnen maken. Nu doe ik dat normaal ook, maar dan wissel ik het af. Maar door een hobby-pauze van 4 maanden toen al mijn spullen stonden ingepakt geeft me wel een achterstand.
Toen ik van de week door mijn kerstspullen ging en plaatjes tegen kwam die makkelijk te gebruiken waren, heb ik ze ook alle 4 meteen uitgeknipt er er kaartjes mee gemaakt.
Dat soort kaartjes mogen er ook best tussenzitten.
Vandaag laat ik er 2 zien en van de week nog eens 2.
 
 
Het was een papierblokje dat ik vorig jaar eens voor heel goedkoop op de kop had getikt en waar er velletjes inzaten met 4 verschillende plaatjes.
Hartstikke vrolijke kleurtjes en de papiertjes passen er super bij.
 
 

ook lekker felgroen en roze werd niet geschuwd. En ik vind het ook wel eens leuk in plaatst van altijd rood-groene kaartjes.
Al zitten die kleuren er natuurlijk ook gewoon in.

Liefs Sabine
 
 

13 opmerkingen:

  1. Ooh...leukkk!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg leuk gedaan Sabine.
    En neen, ik ben het ook nog niet moe hoor, ik maak ook heel erg graag kerstkaartjes.
    Liefs
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke vrolijke kaarten , en dat is ook de bedoeling !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kerstkaartjes heb je ervan gemaakt Sabine, top!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuke kaarten heb je gemaakt Sabine...
    Lekker felle kleuren, daar hou ik wel van!!
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Twee super leuke en vrolijke kerstkaartjes Sabine! Ik vind kerstkaarten maken ook heel leuk :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  7. 2 mooie en vrolijke kerstkaarten,Sabine.Wat een enige plaatjes.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Sabine,
    het zijn echt hele leuke plaatjes en erg mooi papier, 2 vrolijke kaartjes..
    Ik maak ook het hele jaar door kerstkaarten, wel zo handig,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Deze zijn ook weer prachtig Sabine.
    Ik maak ook zelf mijn kerstkaarten,maar dan op een heel andere manier. Ik maak een mooie foto, van een kerstversiering of van mooie kaarsen of zo. En daar maak ik dan mijn kerstwens op. Die foto bestel ik een flink aantal keer en dan plak ik die foto's op blanco dubbele kaarten. Heel erg makkelijk en lekker snel. Maar ja, als fotograferen je hobby is, dan is dat wel heel erg voordehandliggend natuurlijk.
    Ik zou het geduld niet hebben om ze net als jij helemaal uit te knippen. Maar mooi vind ik jouw werken wel hoor. Absoluut.
    Fijne avond,
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke papiertjes heb je gebruikt, mooie kaartjes ☺
    Fijne avond !
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hele mooie vrolijke kerstkaarten Sabine!! groetjes, Marliesa

    BeantwoordenVerwijderen
  12. 2 heeeeeeelle leuke kerstkaartjes Sabine, heel mooi en vrolijk papier gebruikt...SCHITTEREND!!!
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke plaatjes zijn dat en wat zit er mooi bijpassend papier bij. Ze zijn superleuk.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen