zaterdag 21 november 2015

Kerst #23

Goedemorgen, vandaag weer 2 kerstkaartjes. Het zijn weer 2 verschillende kaartjes geworden.
 

Eerst een kaartje wat gebaseerd is op het kaartje van afgelopen donderdag. Ook opnieuw de doily gebruikt en een stukje van de strook met goud. De doily zat ook in het pakket met die-cuts.


Dit tweede kaartje is met andere die-cuts gemaakt. Het papier is ook weer van Kaisercraft. Hier een malletje gebruikt wat ik maar weinig gebruik maar ik vind het vierkantje uiteindelijk hartstikke leuk. Ik gebruik het alleen weinig want vaak pak ik toch ronde mallen.
De kerstboom heeft nog wat glitters gekregen en dit keer zit er zilver in de stroken en geen goud.

Ik wens jullie een fijn weekend. Liefs Sabine

 

11 opmerkingen:

  1. Hoi Sabine,
    mooie combinatie van papiertjes,leuke die-cuts, ze zijn weer erg mooi.
    fijn weekend,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaartjes met een mooie opbouw ook, ze mogen er weer zijn! Jij ook fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Twee heel verschillende kerstkaarten maar ze zijn beide super! Mooie kerstkleuren en de dolly achter de poinsettia op de eerste kaart is een mooie touch :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Sabine.
    Wat zijn dit weer 2 super mooie kaartjes !!
    Toppie.

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat zijn weer 2 schitterende kerstkaartje Sabine....hele mooie details erop...KNAP gedaan!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik persoonlijk vind het tweede kaartje het mooist.
    Liefs
    Ilse
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Weer twee mooie kaartjes, vind de tweede het leukst met die vierkante mal.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaarten heb je gemaakt Sabine.
    Echt zo'n mooie kleuren !!!
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind ze allebei prachtig! Je bent goed bezig....
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het zijn weer mooie kaartjes,Sabine. Leuke mal op de tweede kaart.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kerstkaartje Sabine, mooie kerststerren!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen