vrijdag 27 november 2015

Kerst #26

Goedemorgen, vandaag 2 kaartjes uit een boek van de Action. Hartstikke leuke plaatjes en leuk om te maken.
 

Ik vond deze vos zo ontzettend leuk! Het papier hoorde erbij maar was iets groter dan het formaat waar ik normaal mee werk. Ik heb dus overal een klein stukje afgehaald en de ster losgesneden. Ik heb hem gemat op craft papier en de ster verhoogd terug geplaats. Het woordje winter hoorde niet bij dit kaartje maar maakt het wel helemaal af vind ik.


Dit tweede kaartje heb ik gemaakt met het papier van Studio Light. Dat papier is echt Multi-inzetbaar. Misschien moet ik er nog maar een tweede blokje van aanschaffen.
Ik vond deze ijsbeer ook zo grappig en het woordje Christmas maakt het helemaal af.

Ik zal in de toekomst vast nog vaker kaartjes maken uit dit boekje want ik vind ze echt heel leuk.
Fijne dag, liefs Sabine

 

18 opmerkingen:

  1. Wat een leuke beesies...:-)!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn superleuk. En ik vind winter niet misstaan hoor.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaartjes Sabine, mooi met de vosjes en de grote ster!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super wat een leuke kaart met dat vosje maar de 2 de is minstens zo leuk.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Twee super leuke en vrolijke kerstkaarten Sabine! De tekst die je hebt toegevoegd maakt de kaart inderdaad af :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat zijn ze leuk en vrolijk, echt 2 hele mooie plaatjes, ze zijn echt leuk!
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke, lieve en vrolijke kaartjes. Het papier wat bij het vosje zat is mooi.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw Sabine, ik vind je kaarten prachtig, leuke plaatjes, mooi papier, weer twee toppertjes hoor.
    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Sabine,

    Wat een schattige kerstkaarten.De vos en de ijsbeer zijn superleuk.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super gedaan Sabine, ik vind ze alletwee even mooi.
    Groetjes
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel gaaf!! Vooral het vosje in combinatie met de ster!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ze zijn weer helemaal mooi Sabine, super leuke plaatjes.
    Fijn weekend,
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  13. 2 schitterende kerstkaartjes Sabine....leuk het winterse vosje..en mooi samengesteld. met die leuke bijpassende details ....KNAP gedaan weer!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. O, wat een schatjes. Grappig dat je met de action boek toch een eigen draai er aan geeft. De 2e versie van studiolight is ook heel leuk. Het blokje is een aanwinst.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke en vrolijke kaartjes !!
    Liefs Sarah

    BeantwoordenVerwijderen