maandag 9 november 2015

Gecondoleerd

Goedemorgen, vandaag 2 condoleance kaartjes. Mijn fysio vroeg hier om vorige week, en ik had er zelf maar 2 in de voorraad.
Ik heb er snel 2 bijgemaakt. Meer kon ook niet want toen was mijn zwarte en roomwitte karton op.
Ondertussen heb ik dat weer bijgehaald, en zal ik binnenkort weer aan de slag moeten want ze heeft ze alle 4 genomen.
 
 
Het zijn 2 kaartjes met dezelfde materialen, dat is best wel eens makkelijk als het allemaal een beetje vlug moet. De vlinder van MD en de stempels van Joy. Ook een stukje papier van Studio Light, uit een blokje dat gaat over de liefde, maar dit grijze papier is ook prima geschikt voor dit soort kaarten.
 

Het andere kaartje heb ik precies andersom gemaakt met een iets andere tekst. Het rondje van vellum had ik uitgestanst met zo'n mal waar er van die gaatjes mee komen. Het voordeel was ook dat ik precies op die lijn, de lijm kon doen. Je ziet dus niks van de lijm en dat vind ik wel nog het nadeel van vellum. Je ziet vaak de lijm zitten.

Ik wens jullie een fijne dag! Liefs Sabine
 
 

16 opmerkingen:

  1. Prachtige stijlvolle kaarten Sabine, erg mooi met de vlinders!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie stijlvolle kaarten.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Twee mooie, stijlvolle condoleance kaarten Sabine! De vlinders zijn een mooi detail :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi en stijlvol zijn zeker! Prachtige blikvanger die vlinder.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super mooie kaartjes !
    Ik heb die vlinder ook..... maar waar .....
    Zal hem weer eens gaan gebruiken !
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ze zijn prachtig Sabine, heel erg kap gedaan!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie stijlvolle kaarten Sabine.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Sabine,
    ze zijn erg mooi geworden, leuke combi met het DP, ik plak vellum altijd met PergaGlue, dat gaat prima,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hele mooie,stijlvolle kaarten,Sabine.Prachtige vlinder.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Altijd moeilijk om te zeggen dat dit soort kaarten prachtig zijn, toch doe ik dat deze keer wel, want Sabine je hebt ze prachtig gemaakt en héél stijlvol.
    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaarten Sabine! En je moet ze gewoon op voorraad hebben. Ook dit hoort bij het leven.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ze zijn weer heel erg mooi Sabine.
    Ik hou wel van jouw condoleance kaarten, je maakt ze zo ontzettend mooi.
    Fijne nieuwe week,
    liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie, ingetogen kaarten heb je gemaakt.
    Leuk dat je ze meteen alle vier kwijt bent ....zo blijf je aan de gang.
    groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  14. In een woord PRACHTIG Sabine!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen

  15. Nette kaartjes hoor, mooi ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) dagen
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige stijlvolle condoleancekaartjes, wat een prachtige vlinder, die is hier heel geschikt voor.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen