maandag 23 november 2015

Kerst #24

Goedemorgen, vandaag weer 3 kaartjes voor jullie. Met het papier van Kaisercraft, die-cuts en ongeveer 3x dezelfde schets.
Hierdoor schoot het tenminste een beetje op met het maken van de kaartjes.
 
 
Het begon met dit kaartje. Het onderste stukje papier met de kerstballen had ik helemaal gebruikt en toen had ik hem bijna klaar en toen zag ik dat ik de rest er op zijn kop op had geplakt. Kortom, kaartje is nu opgebouwd uit verschillende strookjes. Het was niet zo handig van mij maar het is jullie vast ook wel eens overkomen.
 
 
De daarop volgende kaartjes gingen gelukkig wel goed. En zo werden er ook nog eens strookjes opgebruikt. Bij dit kaartje heb ik 2 kerstballen gebruikt. Het is niet te zien maar er zitten ook plaksteentjes op de kerstbal.
 

Naast kerstballen waren er natuurlijk ook cadeautjes. Hier 2 cadeautjes gebruikt en een tekstje onderin.

Ik vond het wel weer leuk om wat kaartjes te maken met andere kleuren dan normaal.
Liefs Sabine
 
 
 


14 opmerkingen:

  1. Prachtige kaartjes weer met heel mooi en divers kerst DP. Ik vind de bovenste met het kerstmannetje, heel erg mooi !!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuke kaarten heb je gemaakt Sabine. wat een mooi papier !!!
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vraag me soms af waar vind jij die inspiratie ...
    Je kerstkaartjes zijn altijd zo sfeervol ...
    Fijne week ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaartjes !
    Zo groeit de voorraad !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Weer van dat keigave papier in enige kleuren, ik vind ze weer super leuk Sabine!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super mooie kerstkaarten Sabine! Heel mooie kleuren en opbouw :) Het is mij ook weleens overkomen dat ik materialen op z'n kop plak. Heel herkenbaar ;)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Sabine,
    je hebt weer een prachtige serie gemaakt, mooi papier en de die-cuts zijn erg leuk,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Echt heel gaaf deze kaartjes, Sabine! Zo mooi alles gecombineerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Superleuk!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een mooie serie kerstkaartjes Sabine.

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. dat zijn 3 schitterende kerstkaartjes Sabine....erg leuk gedaan

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ja hoor, heel herkenbaar. Ik moet ook altijd goed opletten of het gaat fout. Maar daardoor heb je nu wel drie mooie kerstkaarten gemaakt.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke gezellige kaartjes! alle 3 in dezelfde stijl, heel leuk!
    Groetjes Petra
    pvscreativelife.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een hele leuke serie kerstkaarten Sabine. Ze zien er gezellig uit hoor.En het voordeel van met strookjes werken is dat je ook gemakkelijk restjes op kunt maken. Die met de kerstman is wel mijn favoriet...het lijkt wel of hij aan het jongleren is..hihi.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen