vrijdag 13 november 2015

Kerst #20

Goedemorgen, vandaag weer 2 kerstkaartjes. De andere 2 van het blokje van woensdag.
Ondertussen is er weer het een en ander bijgemaakt en laat ik jullie dat snel zien.
 
 
Ik had het de vorige keer al over roze, nou als dit geen roze kerstkaart is, dan weet ik het ook niet meer. Ik vind het schaapje echt superschattig en zo met het zachtroze en groen een leuke kaart geworden.
 

Ook had ik dit drukke achtergrond papiertje nog, en aangezien het toch wel het leukste is om die te gebruiken bij het vogeltje waar het om gaat...
Ik heb hem iets afgezwakt door de witte met iets rustigere vogeltjes ook te gebruiken.
Maar ik vind ze wel weer origineel.

Liefs Sabine
 
 

14 opmerkingen:

  1. Eniggg!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leukk in deze kleuren zeg, mooie kaartjes ☺
    Een leuk en gezellig (knutsel) weekend
    Liefsss van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn superleuk hoor!
    Liefs, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Sabine,
    ze zijn prachtig, wat is dat mooi papier dat je hebt gebruikt,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een vrolijke kleurtjes ... zo lief & mooi ...
    Geniet van een fijn weekend ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik loop een beetje achter maar oh Sabine wat zijn deze laatste met die enige plaatjes en hippe kleuren leuk, zo vrolijk!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaarten !
    Echt leuk dat roze !
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zulke leuke kleurtjes, weer eens wat anders voor kerst! Heel mooi en ik snap dat je viel voor het schaapje.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Twee schatten van kerstkaarten Sabine! De eerste kaart is inderdaad roze ;)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie vrolijke kerstkaartjes weer,Sabine met die enige plaatjes.

    Fijn weekend en groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het schaapje is enig, maar de vogeltjes vind ik ook schattig hoor.
    En de kleuren zijn inderdaad heel mooi.
    Fijne avond,
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ach....wat heb je twee vrolijke kerstkaartjes gemaakt Sabine....heel er leuk!
    Ook de twee kerstkaartjes hieronder zijn leuk geworden!
    Je gaat als een speer!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hele mooie en vrolijke kerstkaartjes Sabine, wat een schattige kerstdiertjes...

    groetjes en een fijn weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke, vrolijke kerstkaartjes. Ik ben helemaal weg van het grote vogeltje, zo leuk met z'n roze muts en sjaal.
    Fijn weekend.
    Lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen