dinsdag 6 oktober 2015

Kerst #10

Goedemorgen, vandaag ben ik er weer met 2 kerstkaartjes.
Ik heb 2 3d-plaatjes van Yvonne gemaakt. Het begint wat te worden in mijn kaartenbak maar ik heb er nog wel wat nodig.
 

Het bijpassende papier had ik ook maar ja sommige van die velletjes vind ik toch niet zo leuk. Zo ook met dit pinguin papier. Maar zo een beetje achter de pinguïns gaat het wel. Ik vond de stans erachter mooi genoeg om de aandacht er een beetje vanaf te trekken. Met een klein stansje met de tekst erop en wat plaksteentjes is het uiteindelijk wel een leuk kaartje geworden.


Het tweede kaartje is heel anders al is het ook een plaatje van Yvonne. Ik vind het echt zo'n leuk winters plaatje. Ook hier het achtergrond papier wat past bij de bloemen boven het sleetje.
De nieuwe mal die ik hier voor het eerst hebt gebruikt vind ik ook erg leuk.

Een aantal van jullie vroegen hoe het nu ging in mijn nieuwe huis, en ik kan niet anders zeggen dat ik er erg blij mee ben. Bijna alles is klaar, in de week van 19 oktober word mijn onderrijdbare keuken geplaatst. Dan kan ik ook weer koken. Ik modder nu wat aan met een 2-pittertje. Ook moeten er nog wat plintjes geplakt worden, wat plankjes ophangen, wat lampjes. Kortom nog wat kleine dingen. Verder ben ik hier heel gelukkig met mijn badkamer waar ik makkelijk kan douchen. Ook kan ik makkelijk naar buiten met mijn rolstoel en dat is natuurlijk heel prettig.
Ik wens jullie een fijne week, liefs Sabine

 

12 opmerkingen:

  1. Heerlijk dat je het zo goed hebt in je nieuwe huis en als je keuken er is dan lijkt me dat helemaal genieten.
    Je kaartjes zijn weer leuk. Ik snap je 'probleem' met het pinguinpapier maar je hebt het zo leuk toegepast!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kerstkaartjes met mooie plaatje malletjes en papier. De bovenste springt er gewoon uit met die vrolijke frisse kleurtjes. Knap gedaan hoor!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik hou wel van die kleurtinten ...
    Geven de sfeervolle kaarten dat extraatje meer ...
    Fijne dinsdag ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Sabine,
    wat fijn dat je het naar de zin hebt in je nieuwe huis, nu de keuken nog..
    Je hebt 2 mooie kerstkaarten gemaakt, ik heb dat papierblokje ook, leuke papiertjes zitten er in,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk dat het je zo goed bevalt Sabine, is ook wel de bedoeling van een verhuizing maar toch..altijd even afwachten en wennen op een heel nieuwe plek! Je kaartjes en de kleurtjes zijn leuk en dat papierverhaal komt me bekend voor: in elk blok zitten er wel een paar waar ik niks mee heb!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Twee mooie kaartjes, volgens mij zit jij al op een heel aantal! ook ik heb soms niks met papiertjes in een blokje, best jammer eigenlijk.
    Fijn te lezen dat je huis zo goed bevalt!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi met die kleurtjes!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke, vrolijke kerstkaarten heb je gemaakt.
    Fijn dat je huis je zo bevalt, bijna aangepast, wat een feest dat je straks weer normaal kunt koken.
    groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je kaarten zijn weer heel erg mooi, het is toch weeral iets anders dan traditionele kerstkleuren.
    Fijn dat je steeds meer je eigen plekje vind in je nieuwe huis.
    Lieve groet, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Twee hele mooie kaarten,Sabine.Leuke plaatjes.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Twee hele leuke kaartjes, heb je goed opgelost dat het dp met pinguins niet teveel de aandacht vragen. En je tweede kaartje is een schatje, mooi dat bloemen papier. Fijn dat je het zo naar je zin hebt in je huis en ik snap dat je bijna niet kan wachten tot je keuken er is.
    Zondag heb ik zelf af en toe in een rolstoel gezeten omdat lange afstanden lopen niet goed gaat op het moment. Ik heb respect voor je, het is toch alles heel anders beleven. Ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel en je niet kwets.
    Lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Twee prachtige kaartjes Sabine....en wat leuk dat je zo tevreden bent in je nieuwe huis....het wordt steeds meer van jezelf!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen