zaterdag 3 oktober 2015

Nieuwe woning

Goedemorgen, een vriendinnetje van mij ging verhuizen en die wilde ik natuurlijk wel een kaartje sturen. Toen bleek helaas dat ik geen verhuiskaartjes meer had.
Ik ben natuurlijk aan de slag gegaan en heb 2 kaartjes gemaakt met ongeveer dezelfde ingrediƫnten.
 
 
Ook hier is de kwaliteit van de foto erg slecht maar ja hij ligt al bij haar in haar nieuwe huis. Het huisje is van kurk en dat heb ik uit gestanst. Het papier is van Maja en dat combineert zo lekker. Ik vond zelf de thee- en koffiepotten er zo leuk bij, want dat doe je toch wel erg graag in je nieuwe  huis.
De stans van nieuwe woning had ik al even maar nog nooit gebruikt. Ik vind hem er erg leuk bij passen.
 

Het tweede kaartje is wat zoeter met wat meer roze tinten erin. Ook hier het huisje uit kurk gestanst en Maja papier gebruikt. De stans van nieuwe woning wat donkerder gemaakt op de delen die geembost zijn Zo is de tekst nog wat duidelijker te lezen.
Ik heb er nu nog 1 voor de voorraad dus er zal binnenkort nog wel vaker een verhuiskaartje verschijnen.
Liefs Sabine
 
 

11 opmerkingen:

  1. Mooie verhuiskaarten heb je gemaakt.
    Leuk met het bloemetjespapier als achtergrond.
    Geeft meteen iets huiselijks.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat huisje uit kurk! Twee mooie kaarten!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuek verhuiskaartjes Sabine. De tekstmalletjes zijn leuk en ook heel makkelijk te gebruiken, mooi gedaan!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zijn leuk Sabine!! Hoe bevalt jouw nieuwe huisje eigenlijk, helemaal happy op de nieuwe stek??

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaartjes Sabine.
    Leuk om de huisjes uit kurk te stansen.
    Het papier is ook erg mooi wat je hebt gebruikt.
    Super hoor.

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi Sabine,
    leuk de huisjes uit kurk en prachtig papier gebruikt,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind het erg leuke kaartjes !
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaarten,Sabine.De huisjes zijn leuk uit het kurk.Mooi gebloemd designpapier.

    Groetjes,sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke kaarten en wat een leuk idee om de huisjes uit kurk te maken.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hartstikke leuke verhuiskaart! Gaaf, dat huisje, mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk om kurk voor het huisje te gebruiken. Leuke kaartjes!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen