dinsdag 20 oktober 2015

Kerst #13

Goedemorgen, vandaag weer 2 kerstkaartjes voor jullie. Toen ik de vorige keer op zoek was naar een Sarah-plaatje kwam ik allerlei leuke kaartjes tegen in mijn hobby-bladen. Ik heb er een aantal van die plaatjes uitgehaald en daar heb ik kaartjes mee gemaakt. Want als ik het niet doe, heb ik tegen de tijd dat ik niet meer kan hobbyen genoeg om een heel weeshuis te voorzien van spullen. Maar dit komt jullie vast heel bekend voor....
 
 
Ik vond dit beertje zo schattig hoe hij daar staat met zijn pakje. Ik heb papier uit een oud blokje gehaald en de tekststempel is van MD geloof ik. De kleine houten sterretjes lagen op mijn buro en vond ik weer eens iets anders dan de plakparels die ik normaal gebruik.
 

Een compleet ander kaartje maar net zo leuk, vond ik. Het plaatje vond ik helemaal geweldig voor een vriendin die zo'n rode kater heeft. Deze is dus ook al gereserveerd.
Het sterrenpapier zat bij het plaatje maar het gestreepte papier was een restje van iets.


Gisteren zijn ze gestart met het tegelen voor de keuken, als alles goed gaat kan ik donderdag mijn nieuwe keuken bewonderen.
Ik vind het weer hele leuke kaartjes geworden, liefs Sabine
 
 

15 opmerkingen:

  1. Inderdaad twee heel verschillende kaartjes maar allebei erg leuk Sabine!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het kaartje met het beertje en het leuke ruitjes motief is zoooo mooi ...
    Fijne dinsdag ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Enige plaatjes, vrolijk papier.........top !!
    Wat zul jij gaan genieten en smullen straks als de keuken af is, leuk vooruitzicht Sabine!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schatjes van kaarten Sabine, je hebt wel gelijk om je plaatjes te gebruiken, ik vind het zonde, dus je raad het al, stapels boekjes met plaatjes.
    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze zijn heel prachtig en 100% cute!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wat een leuke kerstkaartjes Sabine! De rode kater is heel grappig en het beertje zo cute :) Heerlijk warme kerstkleuren en heel mooi opgebouwd! Wat leuk dat je bezig bent met de keuken! Dat wordt genieten en smullen vanaf donderdag :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ze zijn zeker heel leuk, net als de plaatjes. Zonde om die niet te gebruiken. Fijn dat je keuken bijna klaar is, fotootje?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat grappig zeg, deze plaatjes heb ik deze week ook gebruikt...:-), spoedig op mijn blog. Jouw kaartjes zijn weer helemaal top, leuk hoor!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je hebt inmiddels al weer een redelijke verzameling denk ik? Ze zijn weer prachtig.
    Fijne dag,
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke kaartjes !!!!!
    Maar een nieuwe keuken is zeker ook niet te versmaden.
    Hoop dat ie wordt zoals je gedacht had !
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Twee superleuke kerstkaarten,Sabine.Schattige plaatjes.Succes met je nieuwe keuken.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Sabine,
    slim om die plaatjes te gebruiken, ze zijn erg leuk en je kaartjes zien er weer top uit..
    Fijn dat je keuken bijna klaar is,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Enig vind ik ze vooral de oranje kat vind ik superleuk!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke kaartjes heb je met de oudere plaatjes gemaakt, soms weet je idd niet meer wat je allemaal in huis hebt. Ze zijn echt leuk geworden. Fijn dat je keuken nu bijna klaar is.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ooh, wat een dropjes. Allebei anders maar beide enig!

    BeantwoordenVerwijderen