donderdag 28 maart 2013

Echt voorlopig de laatste...

Ik kom jullie nog 1 keer lastig vallen met een hele hoop kinderkaartjes. Voorlopig heb ik er meer dan genoeg in voorraad.


Maar ja ze blijven zo lekker vrolijk he, en anders blijven al die plaatjes ook maar liggen.


Meteen weer wat restjes opgemaakt, door de stukjes te combineren bij de kaartjes.


Natuurlijk ook nog een schattig meisjes-kaartje. Met het lieve Eline-papier want dat paste hier zo goed bij.


Dit plaatje had ik al heel erg lang uitgeknipt en wel liggen, maar ik vond het moeilijk om er bijpassend papier bij te vinden. En ik wist niet zo goed of hij wel geschikt was voor op een kaart. Maar uiteindelijk best tevreden over het resultaat.


Als laatste nog een Hello Kitty kaartje. Met het papier van Authentique. Het roze komt weer uit de restjesbak.

Hier schijnt het zonnetje heerlijk naar binnen, beetje jammer dat de bovenbuurman aan het verbouwen is en dus continue aan het boren of drillen is.
Maar het zonnetje schijnt dus ik laat mijn dag niet verpesten.

Vanmiddag om half 4 gaat Ollie de olifant in de verkoop in Blijdorp. Je mag vanaf half 4 gratis naar binnen en omdat het toch zulk mooi weer is, gaan we ( de buurvrouw en ik) even kijken. Zij wil een ollie kopen en ik?Ik geniet gewoon van het pasgeboren girafje denk ik.

Fijne dag, liefs Sabine




11 opmerkingen:

  1. Hoi Sabine,
    Ze zijn weer leuk!! Erg mooi gemaakt en je papier en kleurkeuze zijn weer prachtig.
    Geniet lekker van je bezoekje aan Blijdorp vanmiddag. Maak je foto's van het pasgeboren girafje? Zou wel heel leuk zijn....
    Ik wens je een heel mooie dag vandaag,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kaartjes zijn erg leuk! Veel plezier in Blijdorp vanmiddag! Groetjees Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Allemaal leuke vrolijke kinderkaarten, mooie kleuren heb je bij elkaar gezocht.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Sabine,
    Leuke serie kinderkaarten heb je gemaakt, ik vind de Hello Kitty echt heeeeel schattig..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat zijn ze leuk en heerlijk vrolijk, je gaat er vast heel veel kindjes blij mee maken Sabine!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk toch weer voor je voorraad,
    het zijn weer gezellige kaartjes, lekker vrolijk !

    Veel plezier met naar het girafje kijken ☺

    Fijne knutselweek nog gewenst ☺
    Lieve grtjsss van Erica ¤
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk hoor dat je naar Blijdorp gaat, ik heb er vroeger vlakbij gewoond, nu is het even iets verder, maar wij willen er toch ook een bezoekje gaan brengen binnenkort.
    Je hebt prachtige kinderkaarten gemaakt Sabine, jij kan weer even vooruit. Mooi hoor!!
    Lieve groetjes en veel plezier in de dierentuin.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hey sabine, erg leuke kaartjes en zeker die van hello kitty!!! die wil ik zeker weten hebben dus hou 'm maar voor me apart hihi... hele dikke kus sjakyra xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je kinderkaartjes zien er geweldig leuk uit, heel mooi gemaakt.
    Fijne paasdagen.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. leuke vrolijke kaartjes zijn het!

    Groetjes Marie-Claire

    BeantwoordenVerwijderen