donderdag 21 maart 2013

Sterkte #1

Nadat ik de stoere babykaartjes had gemaakt, moest ik ook nog wat condoleance kaarten maken. Ik had er een paar gemaakt en ze zijn ook allemaal meteen verkocht. Dus vandaag er nog wat bijgemaakt.


Ik vind wel dat je ze altijd een beetje rustig moet houden zonder al te veel poespas.
Maar ze hoeven ook niet altijd in het zwart, soms is stemmig al genoeg.


Zelfs dit rustige roze vond ik eigenlijk prima kunnen.


Ook de vlinder van Marianne kan altijd. Tenminste dat vind ik zelf. Ook deze heb ik rustig gehouden.
De volgende keer laat ik de andere kaartjes zien, die staan namelijk nog op  mijn camera,maar kon het kabeltje even niet vinden. Ik zal hem wel te goed hebben opgeruimd.
Fijne avond, liefs Sabine


8 opmerkingen:

  1. Hallo Sabine, jou kaartjes worden lekker verkocht , leuk voor je dat je al die opdrachtjes krijgt, kan je ook gelijk fijn met je kaartjen maken verder.
    Deze 3 heb je ook weer stijlvol gemaakt, de kaart met de vlinder springt er voor mij echt uit.
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Sabine,
    Weer 3 leuke karten,de rose vind ik erg mooi..ook die kan prima voor een condoléance kaart..hier is het lekker zonnig weer..gelukkig.

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaartjes heb je gemaakt.
    Soms zijn deze kaarten ook nogdig
    en ik ben zeker dat de boodschap over komt!
    Nog een fijne dag,
    liefs Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind ze er heel erg mooi uitzien,
    kan prima zo ☺

    Fijne knutselweek nog gewenst ☺
    Lieve grtjsss van Erica ¤
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hellaas hebben we deze kaarten soms ook nodig.... Je hebt prachtige kaarten gemaakt. Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. PRachtige stijlvolle kaarten heb je gemaakt! Ik hoop dat je zo nog heel lang niet nodig hebt. Liefs, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi, ze hebben alle drie een chique uitstraling.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Is een heel goed idee hoor Sabine...dat opsparen...dus deze middelste kaart met dat rustige roze...ik kan de tekst erop niet lezen, maar als er sterkte, of met deelneming op staat...kan je deze dan alvast voor me bewaren?

    Thanks, en groetjes hoor! Marianne.

    BeantwoordenVerwijderen